• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
توسط کارگاه « برادران احسان نیا و بردبار» در راستای کارآفرینی در شیراز؛

تولید مواد اولیه کارگاه‌های کاغذ و کارتن ،محصولات پلاستیکی و قوطی‌های فلزی

  • کد خبر : 13690
  • 14 دی 1399 - 16:54
تولید مواد اولیه کارگاه‌های کاغذ و کارتن ،محصولات پلاستیکی و قوطی‌های فلزی
کارگاه تولیدی و حمایتی « برادران احسان نیا و بردبار» مواد اولیه تولید کاغذ و کارتن، پلاستیک، بطری آب معدنی، قوطی فلزی ونایلون را فراهم می‌کند.

به گزارش سحاب پرس، مظفر بردبار کارآفرین موفق شیرازی و عضو هیئت مدیره کارگاه تولیدی و حمایتی « برادران احسان نیا و بردبار» گفت: اولویت ما در خصوص استخدام و جذب نیرو با افرادی است که نیاز به شغل و درآمد دارند که با بررسی تیم مدیریتی این کارگاه اولویت بندی خواهد شد و افرادی که از لحاظ شرایط اجتماعی، خانوادگی و شغلی نیاز بیشتری به شغل و درآمد داشته باشند انتخاب خواهند شد.

وی افزود: غالباً سعی خواهد شد از افرادی گزینش شوند که تحت پوشش نهادهای حمایتی باشند و اولویت ما جهت جذب و استخدام خواهند بود.

بردبار گفت: خط جدید کارگاه تولیدی حمایتی برادران احسان نیا و بردبار به زودی در روستای گچی شیراز راه اندازی خواهد شد.

علی اصغر احسان نیادر ادامه با اشاره به ایده پردازی برای اجرای طرح نخستین دستگاه سورت بازیافت خشک در فارس گفت: از اسفند سال گذشته با ایجاد هماهنگی میان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، بهزیستی شیراز، مدیریت مبارزه با مواد مخدر و دادگستری فارس، تفکیک زباله های خشک جمع آوری شده ۶ منطقه از ۱۱ منطقه شهرداری شیراز به کارگاه تولیدی و حمایتی « برادران احسان نیا و بردبار» سپرده شد.

مدیر مجموعه بازیافت کارگاه تولیدی و حمایتی « برادران احسان نیا و بردبار» افزود: دستگاه سورت بازیافت خشک این کارگاه با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان طراحی شده است.

وی اضافه کرد: با طراحی و آغاز به کار این دستگاه فرصت اشتغال یکصد نیروی جدید فراهم شده است و در این دستگاه زباله های خشک پس از خرد شدن، فرآوری می شوند.

احسان نیا تاکید کرد: مواد اولیه ۹ رقم ماده مختلف مانند کاغذ و کارتن، پلاستیک، بطری آب معدنی، قوطی فلزی، نایلون و … در این کارگاه فراهم و به کارخانه های مختلف ارائه می شود.

وی با اشاره به کیفیت مطلوب مواد اولیه آب معدنی در این کارگاه گفت: در کمیت و کیفیت در کل کشور از نظر تولید مواد اولیه بطری آب معدنی اول هستیم و با حمایت ارگان ها از کارگاه تولیدی و حمایتی ما قطعا فرصت جذب نیروهای بیشتر فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13690

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.