• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
در نشست خبری معاون خدمات شهری و رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز؛

اقدامات شهرداری شیراز در خصوص خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهری تشریح شد

  • کد خبر : 13574
  • 12 دی 1399 - 10:47
اقدامات شهرداری شیراز در خصوص خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی شهری تشریح شد
نشست خبری معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در سالن جلسات ساختمان فطرت برگزار شد.

در این جلسه مهندس محمدحسن پور و مهندس زندیه به سوالات خبرنگاران در حوزه خدمات شهری، فضای سبز و درختکاری، زیباسازی و نورپردازی پاسخ دادند و به تشریح اقدامات و برنامه‌های شهرداری در این خصوص پرداختند.
محمدرضا محمدحسن پور با اشاره به اجرای طرح توسعه فضای سبز شهری اعلام کرد با هدف ایجاد بسترهای مناسب شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان افزایش سرانه فضای سبز شهری در اولویت می باشد که در همین راستا کاشت و نگهداری پانصد هزار درخت و درختچه در قالب نهضت درختکاری در دستور کار این معاونت و سازمان سیما، منظر و فضای سبز قرار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت وجود منابع آب جهت مشروب ساختن فضای سبز شهری به طرح احیا قنوات شیراز اشاره کرد و افزود در همین راستا قنات های قدیمی شیراز با مطالعه و کارشناسی لایروبی و احیا می گردند که این امر جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و باغات امری حیاتی می باشد. محمدحسن پور به احیا قنات سعدی نیز اشاره کرد و گفت قنات سعدی یکی از قدیمی ترین و مهم ترین قنات های شهر شیراز می باشد که با توجه به موقعیت آن جنبه گردشگری نیز دارد.
محمد حسن پور با بیان این مطلب که به علت شیوع ویروس کرونا امسال نیز پذیرای مهمانان نوروزی نخواهیم بود اعلام کرد: اما زیبا سازی شهر شیراز طبق سنوات گذشته و در خور نام شیراز انجام خواهد شد و در ایام نوروز نیز طبق دستورات ستاد ملی کرونا عمل خواهیم کرد.
زندیه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز با ارائه آمار و توضیحاتی در خصوص بهسازی فضای سبز شهری، به تشریح پروژه های نورپردازی پرداخت و افزود حدود یکصد میلیارد تومان هزینه انجام پروژه های نورپردازی در سطح شهر شیراز خواهد بود که انشالله تا پایان سال به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان عزیز شیرازی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13574

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.