• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
فرمانده سپاه فجر در دیدار مدیرکل پست استان؛

مشارکت نیروهای بسیجی در تمامی امور یکی از راههای افزایش همدلی است

  • کد خبر : 13572
  • 12 دی 1399 - 10:49
مشارکت نیروهای بسیجی در تمامی امور یکی از راههای افزایش همدلی است
سردار بوعلی مشارکت نیروهای بسیجی در تمامی امور را یکی از راههای افزایش همدلی و جلوگیری از رقابت های کاذب در سطح جامعه عنوان کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی پست فارس، در این دیدار که روز پنجشنبه ۱۱ دی در دفتر سردار بوعلی با حضور مهدی آزادی مدیرکل پست فارس، معاون فنی بازرگانی ،مختاری رییس پایگاه مقاومت ،ذبیحی مسئول امور ایثار گران پست استان ، زارع رئیس ستاد بسیج اقشار استان فارس انجام شد،  مهدی آزادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه فاطمیه، همچنین شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گزارشی جامع از فرآیندهای پستی و افزایش ترافیک مرسولات وارده در ایام کرونا پرداخت.
وی در ادامه به بررسی مشکلات موجود در این ایام پرداخت و استفاده از ظرفیت کارکنان بسیجی پست در واحدهای مختلف را باعث تسریع در مرتفع شدن بسیاری از مشکلات در اداره کل پست استان دانست.
آزادی همچنین به فعالیت های فرهنگی انجام شده در پست فارس اشاره کرد و از چاپ تمبر شناسنامه شهدای برخی شهرستان های استان فارس بعنوان نمونه ای از این نوع فعالیت یاد کرد.
در ادامه، زارع در خصوص همکاری بسیج سازندگی با پست فارس اعلام آمادگی کرد و افزود بسیجیان در اقشار مختلف آماده نقش آفرینی در جامعه می باشند.
در انتها بوعلی نیز ضمن عرض تسلیت مناسبتهای اخیر، به فعالیت های جهادگرانه بسیج در دوره کرونا اشاره کرد و مشارکت نیروهای بسیجی در تمامی امور را یکی از راههای افزایش همدلی و جلوگیری از رقابت های کاذب در سطح جامعه عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13572

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.