• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10
فرماندار قیروکارزین:

بهره گیری از خرد جمعی دستاورد دولت دوازدهم

  • کد خبر : 13404
  • 10 دی 1399 - 14:02
بهره گیری از خرد جمعی دستاورد دولت دوازدهم
فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: ایجاد فضای تضارب آرا، بهره گیری از خرد جمعی، تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با طیف های سیاسی را از جمله دستاورد های دولت دوازدهم است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی که در سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع فعالان سیاسی و اجتماعی اصول گرای این شهرستان سخن می گفت، تصریح کرد: احزاب و گروه ‌های سیاسی و فعالان این حوزه در هم ‌افزایی و رفع مسائل و مشکلات سیاسی و اجتماعی نقش موثری بر عهده دارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: احزاب و گروه های سیاسی ناظر بر عملکرد مدیران هستند و باعث هموار شدن مسیر توسعه همه جانبه جامعه خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت همه گروه ‌های سیاسی، محور اشتراک همه آنها را امنیت ملی و حفاظت از منافع ملی دانست.

او با یاد آوری برگزاری موفقیت آمیز انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان آخرین نمونه از مردم سالاری دینی، افزود: قانون مداری، امانت داری، حفط بی طرفی و صیانت از آرای مردم از اصول برگزاری انتخابات است.

به گفته وی؛ در انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ نیز به حول و قوه الهی، برای برگزاری انتخابات سالم، قانون مند و با مشارکت حداکثری مردم شهرستان قیروکارزین تلاش خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین بر حق مطالبه گری احزاب و گروه های سیاسی تاکید و ابراز کرد: پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه های مردمی تا حصول نتیجه های مورد نظر از اولویت های کاری او به عنوان نماینده دولت در شهرستان قیروکارزین است.

در ابتدای این نشست چهار ساعته که در فرمانداری شهرستان قیروکارزین برگزار شده بود تنی چند از فعالین سیاسی و اجتماعی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که مشکلات کانال های پایاب سد سلمان فارسی قیروکارزین و لزوم آب رسانی به دشت قیر از اهم مسائل مطرح شده از سوی آنان بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13404

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.