• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
مدیر عامل شركت شهرکهای صنعتی فارس خبر داد:

اختصاص مشوق های مناطق محروم برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی لامرد/ایجاد ناحیه صنعتی اشکنان در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی فارس

  • کد خبر : 13390
  • 09 دی 1399 - 19:42
اختصاص مشوق های مناطق محروم برای سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی لامرد/ایجاد ناحیه صنعتی اشکنان در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی فارس
مدیر عامل شركت شهرکهای صنعتی فارس از آمادگي اين شركت براي جذب سرمايه گذار در شهرك صنعتي صنايع انرژي بر لامرد خبر دادو گفت: با توجه به قرارداد تامين آب اين شهرك صنعتي بين شركت شهرك هاي صنعتي فارس و شركت آبفاضلاب فارس ،در حال حاضر آمادگي استقرار صنايع غير آب بر در اين شهرك صنعتي هستيم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس،احد فتوحی پس از بازدید از شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی لامرد که با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد ،افزود:با توجه به اینکه شهرک صنعتی و نیز ناحیه صنعتی نیرایی لامرد در حال تکمیل است،زیرساخت ها برای استقرارواحد های صنعتی که نیاز چندانی به آب ندارند در این شهرک صنعتی فراهم است و همزمان با استقرارواحد ها تکمیل خواهدشد.

فتوحی افزود: شهرک صنایع انرژی‌بر لامرد ظرفیت استقرار ۱۲۵۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال زایی ۶۵۰۰ نفر را دارد؛ و به همین دلیل با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق این شهرک، مشوق های ویژه مناطق محروم نظیر ، پرداخت ۱۰درصد از سهم نقدی قیمت حق انتفاع اراضی و بپرداخت اقیمانده مبلغ در اقساط ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس در ادامه با اشاره به ایجاد سه شهرک صنعتی در شهرستان لامرد، گفت: زیرساخت‌های مناسبی در این شهرستان برای جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی فراهم و بیش از هزار و ۱۲۳ هکتار زمین در قالب سه شهرک برای صنایع در نظر گرفته شده که در مرحله نخست، حدود ۲۷۰ هکتار آن صنعتی است.

فتوحی با بیان اینکه تاکنون ۶۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی لامرد و انرژی بر و ناحیه صنعتی نیرایی با متقاضیان منعقد شده است، گفت: هم اکنون ۲۳ واحد با اشتغالزایی ۴۵۰ نفر در مرحله فعالیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی لامرد با ۲۰ هکتار مساحت، ظرفیت استقرار ۳۴ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۴۹۲ نفر را دارد، اضافه کرد: در ناحیه صنعتی نیرایی نیز با ۲۰ هکتار وسعت، ظرفیت استقرار ۶۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۳۲۴ نفر به وجود آمده است.

فتوحی، مهمترین نیاز زیرساختی در شهرک‌های صنعتی انرژی بر و ناحیه نیرایی لامرد را تامین پایدار آب اعلام کرد و گفت: باید با تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، این موضوع برطرف شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس در ادامه با اشاره به پیگیریهای انجام شده در خصوص ایجاد نواحی صنعتی جدید در مناطق مستعد شهرستان گفت:در این زمینه مراحل اخذ استعلامات ناحیه صنعتی ۱۰۰هکتاری اشکنان در حال انجام است و با پایان استعلامات این ناحیه صنعتی کار ایجاد زیرساخت ها و واگذاری زمین در آن انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13390

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.