• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛

پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه‌های ورزشی فارس آغاز شد

  • کد خبر : 13347
  • 08 دی 1399 - 18:19
پرداخت تسهیلات کرونایی بنگاه‌های ورزشی فارس آغاز شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دستورالعمل تسهیلات بنگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا ابلاغ و بین ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان بین فعالین این حوزه در فارس که کسب و کار آنها از شیوع این بیماری متاثر شده پرداخت می شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ سهراب مختاری در این باره گفت: در چهل و هفتم جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ ۱۵ آذرماه ۹۹ در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالیت ها ،واحدها و کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان به تصویب رسید.
وی ادامه داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا در نظر دارد تسهیلات حمایتی خود را در قالب وام به متقاضیان ارایه کند‌.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: از این رو موسسان باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان می‌توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و تکمیل فرم های مربوطه درخواست اولیه خود را ثبت کرده و سپس با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی به مراحل گام به گام ثبت نام متقاضیان اشاره و بیان کرد: متقاضی می‌توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه و با ثبت نام در سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
مختاری ادامه داد: متقاضیان دقت کنند که در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده حتما اداره کل ورزش و جوانان فارس انتخاب شود در غیر این صورت درخواست متقاضی به دست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نرسیده و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.
وی اضافه کرد: در مراحل بعدی باید مراجعین متقاضی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و شناسنامه شغلی خود را تکمیل کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: مراجعه مجدد متقاضی باید به سامانه کارا کرونا به آدرسcorona-kara.mcls.gov.ir و ثبت درخواست تسهیلات مورد نظر
اماکن ورزشی و مراکز مشاوره جوانان با توجه به نوع مکان و حداکثر شاغلین هر بنگاه مشمول باشد.
وی در پایان گفت: تسهیلات کم بهره در حوزه کسب و کارهای مرتبط با ورزش و جوانان با مبالغی بین ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان به فعالین این بخش پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13347

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.