• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین دوره مسابقات آزاد رباتیک استان فارس برگزار شد ‌ اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس‌/ ۱۶۰ یادمان شهدای گمنام وجود دارند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۴۰۱ تن انواع کود کشاورزی را به شهرستان کوار ارسال و توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان داراب از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان مرودشت توزیع کرد در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۶۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان خفر توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۱۱۵ کود سوپر فسفات ساده شرکت ارکان شیمی جنوب توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس

10

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی

  • کد خبر : 13332
  • 08 دی 1399 - 17:47
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت بزرگداشت حماسه  یوم الله ۹ دی
تظاهرات ۹ دی سال ۱۳۸۸ که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود وبرای همیشه خود را به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین حقیقت حماسه نهم دی به دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم اشاره فرمودند.

به گزارش سحاب پرس، در بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله ۹ دی آمده است:

جامعه ایران در مواجهه با بحران ها برخوردار از ذخایر خاصی است که در کمتر جامعه ای چنین امتیازاتی وجود دارد.
در تاریخ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مقاطعی وجود دارد که روح همبستگی همدلی و وحدت ملت ایران در مقابل تهدیدات و فتنه های خارجی و یا داخلی ظهور کرده و اهمیت یافته است و البته درظهور این امر امدادهای الهی نیز تاثیر گذار هستند. چنین روحیه‌ای که در بستر ارزش‌های دینی رشد کرده و سبب تولید یک نیروی خودجوش و مقدس در تاریخ معاصر ایران شده است که عناصر دینی و ملی جامعه ایران را نمایندگی می‌کند و همواره در مقاطع خطر و بحران جامعه را نجات داده است.
حماسه‌های بزرگی همچون اصل انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و نیز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ از جمله این مقاطع تاریخی هستند که ظهور و عینیت یافتن آن روح خودجوش الهی انسانی و ارزشهای دینی و ملی نهفته در آن را نشان می دهند .
فتنه سال ۸۸ یکی از مقاطع مهم تاریخ جمهوری اسلامی است که سبب شد با بصیرت مردمی و نمایان شدن حق از باطل ارزش‌های انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه جامعه بیاید و حماسه ۹ دی شکل گیرد.
موضوع اصلی همین بازیابی دوباره ارزشهاست. جریان فتنه و حماسه ۹ دی نشان می‌دهد که کنش سیاسی در جامعه ایران بیش از هر جامعه ای بر محور ارزش‌ها و ضد ارزشها در جریان است .
تظاهرات ۹ دی سال ۱۳۸۸ که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود وبرای همیشه خود را به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین حقیقت حماسه نهم دی به دو عنصر حضور گسترده مردمی و ایمان دینی مردم اشاره فرمودند.
ضرورت تبیین ابعاد و زوایای مختلف این حماسه کم‌نظیر با بهره مندی از زمینه و زمانه مقدس امسال در قاب راهبرد نورانی دهه بصیرت فاطمی ولایت مداری و مقاومت علوی با پرداختن به آثار و دستاوردهای آن توسط نخبگان فکری، فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و حوزوی و همه آحاد نخبگان و نیز الگوی گیری از این حرکت عظیم مردمی برای انسجام بخشی به اراده و خواست مردمی در جهت خنثی سازی توطئه های کنونی دشمن، برخی از عواملی هستند که اهمیت توجه به حماسه ۹ دی را صدچندان و نمایان تر می سازد.

در پایان سپاه فجر استان فارس با تجلیل از ملت بصیر ،مومن، انقلابی ،عاشورایی ،فاطمی و ولایتمدار ایران اسلامی و مردم با بصیرت استان فارس به عنوان حماسه سازان نهم دی ماه و تعظیم به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای مدافع سلامت در کارزار مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید بر لزوم یکدلی وفاق ،هوشمندی و هوشیاری ملی در برابر توطئه ها و نقشه های فتنه گون نوین دشمن و بدخواهان میهن اسلامی داشته و امیدوار است به فضل الهی ملت ایران با تأسی به رهنمودها و هشدارهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ((مدظله العالی)) و یادآوری تجربه تاریخی و مصونیت ساز اجازه نخواهد داد به مملکت آسیبی برسد .انشالله

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13332

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.