به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علاالدین ضیایی افزود: بیشتری میزان مراجعه به شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی، عدم خلافی، پایان کار و استعلامها است و در این بین نیز بیشترین مراجعه مردم برای دریافت پاسخ استعلامهاست که ۸۷ درصد مراجعهها را شامل میشود.
وی ادامه داد: ۷۲ درصد استعلامها مربوط به استعلام آپارتمانهای مسکونی است که با الکترونیکی شدن این خدمت، شهروندان به صورت کاملا غیرحضوری حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پاسخ خود را دریافت میکنند.
رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که با فعال شدن شهرداری الکترونیک، اکنون ۸۷ درصد مراجعههای شهروندان شیرازی به صورت غیرحضوری انجام میشود، گفت: تا پایان سال ۹۹ نیز با راهاندازی کارتابل شهروندی، میزان مراجعه مردم به ه شهرداریها به حداقل ممکن کاهش مییابد.
ضیایی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز از سال ۸۴ وارد مبحث پیاده سازی و اجرای شهرداری الکترونیکی شده و در فاز یک پروندههای الکترونیکی جایگزین پروندههای فیزیکی شد.
رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز اعلام کرد؛
استقرار شهرداری الکترونیک شیراز در گام آخر
مشاور شهردار و رییس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز گفت: موضوع شهرداری الکترونیک، گام به گام در این شهر پیاده سازی شده و هم اکنون در فاز چهارم و آخرین گام به مرحله شهروند سپاری رسیده تا حضور مراجعان تا حد ممکن به صورت غیرحضوری و کارتابلی انجام شود.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13330
- خبرنگار : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- سردبیر : ساسان یگانه
- بدون دیدگاه