• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
عضو کمیسیون تلفیق مجلس عنوان کرد:

فرصت هایی که در فارس سوخت/ ۷ماه دویدیم تا راه آهن شیراز-گلگهر را احیا کنیم!

  • کد خبر : 13326
  • 08 دی 1399 - 9:27
فرصت هایی که در فارس سوخت/ ۷ماه دویدیم تا راه آهن شیراز-گلگهر را احیا کنیم!
نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: بخش بسیاری از وقت ما در مجلس یازدهم، صرف جبران اشتباهات گذشته در پروژه های استان شده است.

ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از پایگاه اورژانس لپویی در جمع فرماندار زرقان، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از خیران لپویی با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهرستان زرقان، اظهار کرد: منشا بسیاری از مشکلات استان فارس، بی توجهی به اولویت ها در انجام پروژه ها بوده و جبران این اشتباهات، چندین ماه وقت ما در مجلس یازدهم گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با تاکید بر خدمت بی منت به مردم گفت: نمی توانیم به مردم بگوییم ما خادم شماییم اما شما فعلا آب، بهداشت، مسکن و… نیاز ندارید.

او افزود: یک سری از خواسته های مردم زمان ندارد لذا باید با همه توان در سریع ترین زمان ممکن، برای پاسخ به آنها اقدام کرد و رفع این نیازها را به آینده موکول نکنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس، انجام اشتباهات محرز در برخی پروژه ها را عامل عقب ماندگی امروز فارس در زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: به عنوان نمونه یک اقدام بسیار اشتباه در گذشته، برعکس انجام دادن پروژه راه آهن شیراز -گلگهر بوده است به طوری که قطعه یک و دو آن را که اصل کار بوده، رها کرده و قطعه ۳و ۴ را شروع کرده و آن را نیز نیمه کاره رها کردند!

عزیزی ادامه داد: با این اشتباه قطعه یک و دو به دلیل تاخیر و رکود پروژه به ماده ۴۸ تبدیل شده و چون پیگیری نشده، از اولویت خارج شده در حالی که منابع سنگینی در قطعه ۳ و ۴هزینه شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: راه آهن شیراز -گلگهر ۷ماه وقت ما را در مجلس گرفت تا توانستیم آن به نقطه آغاز خود برگردانیم و از ماده ۴۸خارج کنیم؛ یعنی باید دوباره ۲قطعه آن را به مناقصه ببریم تا ماده ۴۸منتفی شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه جبران این اشتباهات واقعا زمان می برد و انرژی می گیرد به اشتباه فاحش پروژه آب خرامه-شیراز اشاره کرد و گفت: در این پروژه به جای آنکه از سر خط شروع کرده و مشکل آب روستاها و مناطق را یکی یکی حل کرده و جلو بروند، آمده اند از ته خط که خرامه است شروع کردند در حالی که آب را باید از سد درودزن ببریم!

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13326

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.