• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
فرمانده سپاه فجر فارس؛

شهادت شهید سلیمانی یک واقعه است/ واقعه‌ای که همانند فرهنگ ولایت و عاشورا فرهنگ‌ساز خواهد بود

  • کد خبر : 13291
  • 08 دی 1399 - 8:35
شهادت شهید سلیمانی یک واقعه است/ واقعه‌ای که همانند فرهنگ ولایت و عاشورا فرهنگ‌ساز خواهد بود
سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس با عنوان اینکه این باور هستیم که شهادت حاج قاسم یک حادثه نبود که با گذشت تاریخ فراموش شود، گفت: از نظر ما شهادت این مجاهد شهید یک واقعه است، واقعه‌ای که همانند فرهنگ ولایت و عاشورا، فرهنگ ساز خواهد بود.

سردار یدالله بوعلی شب گذشته در آیین افتتاح جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها در تالار امام علی(ع) شیراز با درود به روح شهدای انقلاب اسلامی به خصوص ۱۵هزار لاله به خون خفته سرفراز فارس اظهار کرد: ایام فاطمیه برای محبین اهل‌البیت(ع) سخت است و باید در این ایام یادی کنیم از سردار شهید سلیمانی که همه وجود خودش را وقف حضرت زهرا(س) و راه نورانی ولایت کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) روضه خاص و ارادتی عجیب به دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) داشت.
وی در ادامه جشنواره تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: امروز شاهد افتتاح جشنواره‌ای هستیم که در ابعاد مختلف و به صورت مجازی شکل خواهد گرفت و این حضور ابراز ارادتی به پیشگاه شهید سلیمانی عزیز است‌.
سردار بوعلی با عنوان اینکه این باور هستیم که شهادت حاج قاسم یک حادثه نبود که با گذشت تاریخ فراموش شود، بیان داشت: از نظر ما شهادت این مجاهد شهید یک واقعه است، واقعه‌ای که همانند فرهنگ ولایت و عاشورا، فرهنگ‌ساز خواهد بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی ماندگار خواهد بود که روز به روز جوشش بیشتری دارد و مکتبی که بوده، هست و خواهد بود.
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: از مکتب شهید سلیمانی مردان مردی تربیت خواهند شد تا بتوانند این مسیر را محکم تر و باشکوه‌تر طی کنند. شهید سلیمانی یکی از فرماندهانی بود که در شرایط سخت و زمانی که کار گره می خورد، همواره امیدوار و مصمم بود.
وی با تشریح یکی از عملیات‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: روزی در یکی از عملیات‌ها، خطوط یکی از پس از دیگری شکست و در جلسه فرماندهان با اینکه همه اظهار نظر می کردند، شهید حاج قاسم سلیمانی در سکوت مطلق همراه با دستان گره کرده بود.
سردار بوعلی افزود: یکدفعه شهید عزیز همانند کوه آتش‌فشان دستانش را باز کرد و گفت «همان خدایی که ما را در عملیات طریق‌القدس و فتح خرمشهر یاری کرد، همان خدا الان هم است. من و نیرو های لشکر حضرت ثارالله(ع) در سه راه شهادت مستقر می‌شویم و تا قطره خونمان مقاومت خواهیم کرد.»
به گفته این یادگار دفاع مقدس در جنگ ۳۳روزه لبنان همزمان با شرایطی که وقتی قلب‌ها از شدت تپش از سینه‌ها بیرون می‌خواست بزند، پیام رهبر انقلاب خطاب به حزب‌الله باعث امید شد و آن زمان حاج قاسم سلیمانی در کنار سید حسن نصرالله بود و نام مجاهد سرافراز شهید سلیمانی برای آزادی‌خواهان همیشه باعث افتخار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جنگ سوریه و حضور سردار سلیمانی، تشریح کرد: تحلیل گران مسائل نظامی، نجات سوریه را از بلای داعش کاری نا ممکن می دانستند، اما سپهبد شهید سلیمانی پیشبینی برچیده شدن داعش ظرف سه ماه را به طور رسمی اعلام کردند.
سردار بوعلی با عنوان اینکه تمامی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کارشناسان نظامی در صحنه عمل اتفاق نخواهد افتاد، اظهار کرد: نتیجه تمامی فعالیت‌های مثمر ثمر حاج قاسم سلیمانی این بود که انتهای مقاومت، پیروزی است و این شهید عزیز یقین داشت که وعده الهی حتمی است و بر این باور استوار ماند.
فرمانده سپاه فجر فارس «ایمان» را وجه برتر شهید سپهبد سلیمانی دانست و اظهار داشت: برای بزرگداشت شهید سلیمانی، در سطوح مختلف و در کنار همایش عصر سلیمانی‌ها برنامه‌های متعددی اعم از شب شعر، منبر مجازی و… دیده شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13291

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.