• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
در استانداری فارس؛

فرماندار قیروکارزین با استاندار فارس دیدار کرد

  • کد خبر : 13251
  • 07 دی 1399 - 23:49
فرماندار قیروکارزین با استاندار فارس دیدار کرد
فرماندار شهرستان قیروکارزین از دیدار خود با استاندار فارس و ارائه گزارش وضعیت اجرای پروژه های عمرانی و زیر بنایی و بررسی مسائل اقتصادی، سیاسی و امنیتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی با بیان اینکه این دیدار صبح یکشنبه هفتم دی ماه انجام شد، تصریح کرد: ضمن ارائه گزارش مکتوب آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و زیر بنایی در حال ساخت این شهرستان به استاندار محترم فارس، به طور مشروح در این خصوص بحث و تبادل نظر شد که نماینده عالی دولت در استان فارس ارشادات و دستورات لازم صادر کرد.
کریمی با تاکید بر اینکه اتمام قطعه سوم جاده مواصلاتی قیر به فیروزآباد؛ گردنه شهید چوپانی در محور قیر به جهرم؛ پل جاده هنگام و طرح انتقال آب سد سلمان فارسی قیروکارزین به شهر قیر برای مصارف شرب انسانی از مهم ترین طرح های عمرانی مورد اشاره بوده است، افزود: مقام ارشد دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد تا این طرح ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد‌.
فرماندار شهرستان قیروکارزین بیان کرد: در این دیدار و گفتگوی دو جانبه بر توانمندی های این شهرستان به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی و باغی در جنوب استان فارس تاکید شد تا ضمن رفع موانع تولید در این بخش اهداف بلند دولت در کشاورزی بیش از پیش محقق گردد.
او با اشاره به اینکه استاندار فارس بر همدلی و همراهی مدیران دولت با مردم تاکید دارد، بیان کرد: برادری، صداقت و همدلی میان مدیران نیز برای رفع معضلات و خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از دیگر انتظارات نماینده عالی دولت در استان فارس است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13251

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.