• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
شهردار منطقه ۱۱ شیراز:

اولین دفتر یاوران شورای منطقه یازده در بوستان سیبویه افتتاح شد

  • کد خبر : 13218
  • 06 دی 1399 - 17:18
اولین دفتر یاوران شورای منطقه یازده در بوستان سیبویه افتتاح شد
شهردار منطقه ۱۱ شیراز، یاوران شورای را جزو پیگیرترین و فعال ترین افراد دانست و گفت: حل بسیاری از مسائل را مدیون پیگیری این افراد هستیم.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، برزگر افزود: با ورود تذروی به عنوان ناظر منطقه یازده ما مکلف شدیم که مکانی را برای جمع شدن و تسهیل ارتباط بین اهالی محله ها و شهرداری و شورا منطقه فراهم کنیم.
شهردار منطقه یازده خاطرنشان کرد: ایجاد چنین دفاتری باعث می شود که یاوران شورا بهتر در جریان مسائل منطقه قرار گرفته و بتوانند سریع تر موضوعات و موارد محلات را با عوامل اجرایی  شهرداری منطقه پیگیری کنند.
برزگر با اشاره به این مطلب که در برخی موارد مسائل و مشکلات موجود در مناطق به خوبی حل و فصل نمی شود گفت: این مسأله بدین معناست که یا مسائل به شیوه صحیح طرح نمیشود؛ یا پیگیری ها به طور ناقص است.
شهردار منطقه یازده افزود: گاهی موارد به ما انتقال داده می شود اما اطلاعات ارائه شده تا حدی ناقص است که ما نمی دانیم این مسأله کجا و چه زمانی اتفاق افتاده و مسؤول هماهنگی آن چه شخصی می باشد؛ اما اگر یاوران شورا در یک ارتباط قوی و تنگاتنگ با یکدیگر و اهالی و شهرداری باشند خیلی بهتر می توان امور منطقه را مدیریت کرد.
وی ایجاد پایگاهی برای استقرار یاوران شورا را مرحله جدیدی برای تعاملات بیشتر مردم با یاوران و شهرداری دانست و گفت: امیدواریم کارایی و بازده چنین فضاهایی آنچنان خوب باشد که روز به روز با حجم تقاضا برای افزایش و گشایش دفاتر بیشتر مواجه شویم.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب گفت:  راه اندازی دفتر یکی از ساده ترین کارها می باشد، اما ایجاد یک پایگاه مردمی در این دفتر و رونق تعاملات و برنامه ها از سوی یاوران شوراها مسئله ایست که باید به طور جد توسط یاوران مناطق پیگیری و دنبال شود.
تذروی از یاوران شورای منطقه یازده خواست تا هنگام برنامه ریزی و ایجاد پلن کاری، چشم اندازهای وسیع و بلندپروازانه ای داشته باشند و افزود: می بایست ضمن جستجوی راهکارهای مناسب برای موضوعاتی که امروز از اهمیت بیشتری برخوردار است در هنگام برنامه ریزی برای آینده چشم انداز وسیعی اتخاذ کرده و توصیه ها، برنامه ریزی ها و راهکارهایی در سطح ملی و کلان داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: همیشه هنگام مرور مسائل و طرح ها بگویید شهر ما نگویید منطقه ما و این مسأله را سر لوحه تمام امور خود نمایید.
وی با اشاره به مشکلات حال حاضر که مسأله بهداشت و کرونا در صدر آنها قرار دارد گفت در طرح بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر داریم ردیفی برای کمک به یاوران شوراها و مساجد بگنجانیم و برخی مسائل خرد در حوزه بهداشت محلات را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهیم.
تذروی در پایان سخنانش از یاوران شورا خواست با تشکیل نیروهای مردمی و همکاری با شهرداری در برخی موارد بحرانی به مسؤولیت های اجتماعی و شهروندی خویش جامه عمل بپوشانند. و از آنان خواست همانگونه که یاور شورا هستید از شما می خواهم برای شهروندان و مدیران مناطق نیز یار بوده و در هنگام نیاز دست یاری خویش را از یکدیگر دریغ نکنید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=13218

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.