• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس؛

دهمین مرحله کمک های مومنانه حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز/ ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

  • کد خبر : 12993
  • 05 دی 1399 - 9:24
دهمین مرحله کمک های مومنانه حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز/ ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شد
مرحله دهم کمک های مومنانه حرم مطهر علی ابن حمزه علیه السلام همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در شیراز اجرا شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، با اعلام این خبر گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جامعه نیاز به همدلی بیش از گذشته احساس می شود و در همین راستا طی ۱۰ مرحله کمک‌های حمایتی شامل بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت هیات امناء و گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه(ع) تهیه و به افراد نیازمند و خانواده های آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ اهداء شده است.
وی افزود: مرحله دهم کمک های مومنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در قالب اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی با کمک های بنیاد مستضعفان و مردم خیر شهر شیراز صورت پذیرفت به نحوی که تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ارزش هر بسته معیشتی در این طرح را ۴۰۰ هزار تومان عنوان و ابراز کرد: هر بسته معیشتی بصورت یک سبد ارزاق خانوار شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ماکارونی، حبوبات، پروتئین سویا، رب گوجه فرنگی و بسته های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی کننده تهیه شده است و به خانواده های نیازمندی که از طریق معتمدین و شورای محل شناسایی شده اند تعلق گرفته است.
صفری افزود: تمام تلاش ما بر این بوده است تا قطره‌ای از دریای محبت مردم را جبران کنیم و در کنار سایر نهادها و دستگاه های خدمت رسان بتوانیم با راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده و ماسک و اختصاص بخشی از فضای بقعه متبرکه علی بن حمزه(ع) به این کار انسان دوستانه به کادر درمان و مدافعان سلامت کمک و یاری رسانیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به اقدامات موثر گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه(ع) شیراز گفت: فعالیت گروه جهادی حرم مطهر در این مدت شامل ضدعفونی معابر و خیابان های پیرامون حرم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اجرای کمک های عمرانی در خصوص تعمیر و بهسازی منازل حاشیه شهر و روستاهای اطراف شیراز بوده است.
حجت الاسلام صفری با بیان اینکه برای انجام امور خیر و نوع دوستی در شرایط کنونی جامعه حتما نیاز به تمکن مالی نیست گفت: در بسیاری از کارهای خیرخواهانه که به همت هیئت امناء آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) و در مناطق محروم شیراز صورت پذیرفته است؛ صاحبان حرفه و فن متعدد حضور داشته و خدمت کرده اند به نحوی که جوشکار، بنّا یا درودگر بخشی از وقت خودشان را بصورت رایگان برای کمک به نیازمندان وقف می کردند و از این طریق خالصانه به مردم خدمت و کمک می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس به تداوم کمک های نیک اندیشانه خیران و واقفان در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: این طرح تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و البته تا هر زمان دیگری که نیاز به خدمت رسانی و کمک باشد همچنان همراه با مدافعان سلامت در کنار مردم خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12993

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.