• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴طرح صنعتی در شهرک صنعتی داراب

  • کد خبر : 12757
  • 02 دی 1399 - 18:54
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴طرح صنعتی در شهرک صنعتی داراب
با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان داراب مراسم افتتاح و آغاز به کار چهار طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی داراب انجام شد .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، در این مراسم واحد تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی ماشین کشت دارابگرد با سرمایه‌گذاری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر در شهرک صنعتی داراب افتتاح شد.
این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۵۰دستگاه در سال انواع ادوات و قطعات کشاورزی نظیر سمپاش، چیزل گاوآهن، دیسک، فارو و مرزکش را دارد . همچنین در این مراسم واحدهای تولید زغال صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر،واحد تولیدی محصولات سلولزی و دستمال کاغذی با سرمایه اولبه ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال زایی ۲۰نفر و واحد صنعتی سازه های فلزی با سرمایه گذاری۱۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی۳۰ نفر کلنگ زنی و عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی داراب فراهم است گفت: شهرک صنعتی داراب دارای امکانات زیربنایی نظیر آب،برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است برخی طرح های تکمیل و توسعه زیرساخت ها نظیر ایستگاه آتش نشانی نیز درمراحل اجرایی قراردارد.
احد فتوحی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان داراب  و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

فتوحی همچنین با اشاره به واگذاری بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی داراب و نیاز به ایجاد شهرک صنعتی جدید، از آمادگی این شرکت برای راه اندازی شهرک صنعتی جدید در دارای و نیز نواحی صنعتی جدید در مناطق فسارود و رستاق خبرداد و گفت:به شرط تامین زمین و تامین آب و نیز وجود متقاضیان سرمایه گذاری ،آماده ایجاد نواحی صنعتی هستیم .

وی همچنین ازطرح توسعه شهرک صنعتی داراب با الحاق۳۰هکتار اراضی همجوار خبردادوگفت:این موضوع در دستور کار قرار گرفته است .
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این که شهرک صنعتی داراب با مساحت ۷۳ هکتار، ظرفیت استقرار ۲۳۰ واحد صنعتی با پیش بینی بیش از ۱۱۰۰ نفر اشتغال زایی را دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۷۶قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد ۲۶ واحد با اشتغال زایی۳۹۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12757

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.