• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس؛

تمدید مهلت ثبت نام  در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تا نیمه دی‌ماه

  • کد خبر : 12700
  • 01 دی 1399 - 7:51
تمدید مهلت ثبت نام  در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تا نیمه دی‌ماه
ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران سهام عدالت تا نیمه دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس؛دائی نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان اظهار داشت: سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت، برای بهره‌مندی از مزایای سهام خود، تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان که احتمالاً نیمه دی ماه خواهد بود، فرصت دارند در سامانه سجام ثبت نام نمایند.

وی افزود: به منظور امکان پذیری مشارکت حداکثری سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق مالکان سهام، با مذاکراتی که با مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور بعمل آمد، مهلت ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس که در دی‌ماه سال جاری(احتمالاً نیمه دی ماه) برگزار می‌شود، تمدید گردید. وی از کلیه سهامداران عزیز استان فارس درخواست نمود در فرصت ایجاد شده، تلاش نمایند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترجیحاً بصورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خاطرنشان نمود کسانی که برای ثبت نام در سامانه سجام اقدام ننمایند، هرچند کماکان مالک دارایی سهام عدالت خود می‌باشند، اما امکان معامله سهام(خرید و فروش سهام)، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکتهای سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و … را نخواهند داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود انشاا.. با مشارکت حداکثری سهامداران سهام عدالت غیرمستقیم فارس، بتوان با برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در دیماه، هیأت مدیره جدید شرکت انتخاب گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12700

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.