• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس؛

آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد در روز میلاد حضرت زینب (ع)

  • کد خبر : 12694
  • 30 آذر 1399 - 20:57
آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد در روز میلاد حضرت زینب (ع)
سید رضا اسکندری مدیر نمایندگی فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام نمود به همت خیرین فارسی در سالروز میلاد حضرت زینب (س)، تعداد 5 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد محبوس در زندانهای استان آزاد گردیدند .

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان این موضوع که حضرت زینب (ع) الگوی بارزی از یک زن فعال در جامعه و اجتماع می باشد ،که به خاطر اینکه همه عمر خود را صرف پرستاری از برادران و برادر زادگان و پدر خود کردند به خاطر روحیه بالای ایشان در صبر و بردباری باعث شد که روز میلادش را به نام روز پرستار نامگذاری کنند.

سیدررضا اسکندری افزود : باتوجه به شیوع ویروس کرونا شغل پرستاری تنها نصیب آن دسته از افراد می شود که قدرت تحمل ، بردباری و انگیزه بسیار بالایی دارند و بی شک در ضمیر پاک نیک فطرتان جامعه جای داشته و از محبوبیت اجتماعی بالایی برخوردار خواهند شد. 

اسکندری عنوان نمود: از این ۵ مددجو جرایم غیر عمد ۴ مرد و ۱زن با بدهی بالغ بر ۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال بوده که با تلاشهای صورت گرفته توسط شوراهای صلح وسازش مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال گذشت رضا یتمندانه حاصل شده وبا پرداخت ۹۴۰ میلیون ریال ،رضایت شکات  اخذ و موجبات استخلاص آنان فراهم شد .

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان فارس با بیان این موضوع که با تلاشهای پرسنل ستاد دیه و همکاری خوب مددکاران زندان های سطح استان ، طی نه ماه گذشته تعداد ۳۱۳ نفر از مددجویان واجد شرایط که ۱۵ نفر از آنان زن و مابقی مرد بودند از زندانهای سطح استان آزاد گردیدند .

سید رضا اسکندری افزود : اصل بدهی این تعداد مددجو ۴۷۶/۵۹۹/۵۴۹/۹۹۶/۱ ریال بوده که با تلاشهای واحد صلح وسازش ستاد دیه فارس ۹۹۴/۲۹۷/۱۰۵/۲۵۴/۱ریال گذشت رضایتمندانه بعمل آمده است .

وی ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را جهت انجام این امر به‌ صورت اینترنتی یا تلفنی نیز پرداخت کنند، افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و شماره‌ حساب ۱۰/۱۱۹۹۱۱۹۹ به همراه سامانه تلفنی #۱۰۱۰۱۰*۴*۷۳۳* و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۳۱۴۸۹-۵۰۰۰۲۴۳۴۵۶۷ برای دریافت کمک‌های مردمی مشخص‌شده است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12694

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.