• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
فرماندار ممسنی:

زیر ساخت‌های ارتباطی و خدماتی ممسنی نیازمند مراقبت و ارتقا است

  • کد خبر : 12691
  • 30 آذر 1399 - 20:54
زیر ساخت‌های ارتباطی و خدماتی ممسنی نیازمند مراقبت و ارتقا است

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی در پی دواتفاق در طول دو روز اخیر و قطع ۱۵ساعته برق بر اثر بارندگی در بخش دشمن زیاری و قطع فیبر نوری به علت پاکسازی پل های مسیر نوراباد به بوان -دشمن زیاری و قطعی تمامی ارتباطات در شهرستان های ممسنی و […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی در پی دواتفاق در طول دو روز اخیر و قطع ۱۵ساعته برق بر اثر بارندگی در بخش دشمن زیاری و قطع فیبر نوری به علت پاکسازی پل های مسیر نوراباد به بوان -دشمن زیاری و قطعی تمامی ارتباطات در شهرستان های ممسنی و رستم داود ایوبی گفت :زیرساخت های ارتباطی و خدماتی شهرستان نیاز به مراقبت و ارتقا دارد .
وی در تماس با مسولین استانی و شهرستانی ضمن غیرقابل توجیه بودن این اتفاق مراتب اعتراض شدید خود را اعلام که در پی این اتفاق نماینده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیر اداره برق شهرستان با حضور در فرمانداری در باره قطعی برق دشمن زیاری توضیح دادند .
مهندس خاتمی نماینده مدیرعامل برق استان در این دیدار گفت :قطعی برق در بارندگی و رعد و برق برای سیستم های برق رسانی هوایی در همه مناطق استان طبیعی می باشد که برای ایجاد خسارت های مادی و انسانی بیشتر دستگاههای کنترل نسبت به قطعی خودکار اقدام می نمایند .
وی با عذرخواهی از مردم و مسولین شهرستان ممسنی اظهار داشت :انچه در قطعی برق بخش دشمن زیاری غیر طبیعی بوده مدت زمان وصل مجدد برق بوده که این امر نیز به علت مشکلات شبکه و صعب العبوری منطقه و در نهایت مشکلات ارتباطی عامل تاخیر در عیب یابی و تعمیرمی گردد .
رییس بازار برق استان فارس ابراز داشت :با توجه به پیگیری های مستمر شهرستانی در طول تابستان گذشته قسمت زیادی از این خط اصلاح شده بود ولی برای تکمیل این روند و تعمیرات مورد نیاز در طول دو هفته آتی گروهای جهادی شرکت از شهرستان های هم جوار فراخوان شده و با حضور در محل نسبت به رفع مشکل و امادگی بیشتر برای حوادث احتمالی اینده اقدامات لازم انجام خواهد شد .
رییس برق شهرستان نیز طی گزارشی از اقدامات انجام شده برای پایداری جریان برق در همه بخش های شهرستان گفت :قطعا حضور گروههای جهادی و رفع مشکلات فعلی سبب کاهش نگرانی مردم و مسولین شهرستان در قطعی برق در طی ماههای اتی خواهد شد .
فرماندار ممسنی در خصوص قطعی ارتباطات در شهرستان نیز با تماس با مدیرعامل شرکت مخابرات استان مراتب نارضایتی مردم و مسولین را به ایشان ابلاغ و خواستار مراقبت بیشتر مخابرات از مسیر فیبر نوری و ایجاد زیرساخت جانبی از مسیر فیبر نوری شیراز ،قایمیه و نوراباد شد .
مهندس ایزدی نیز با عذرخواهی از تمامی مشترکین و مسولین شهرستان ممسنی گفت :این قطعی بر اثر بی توجهی کارگران یکی از ادارات شهرستان که انها نیز در حال خدمات رسانی به مردم بودند صورت گرفته است .
وی در خصوص پیشنهاد اتصال مراکز مخابرات شهرستان به مسیر فیبر نوری محور بزرگراه شیراز -نوراباد قول مساعد داد تا با تامین تجهیزات مربوطه در این راستا نیز اقدام گردد
وی از مردم و مدیران و پیمانکاران شهرستان نیز در خواست نمود قبل از هرگونه اقدام به حفاری در حاشیه جاده ها قبلا هماهنگی لازم را با اداره مخابرات شهرستان به عمل اورند تا از حوادث مشابه خودداری گردد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12691

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.