داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، با تاکید بر اینکه مشارکت با شرکت های فعال حوزه اینترنتی وارتباطی جزو استراتژی های کلان این شرکت است ،اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در سال های اخیر در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران به دنبال آن بودیم که این همکاری ها موجب ارایه خدمات و سرویس های جدید به مردم خواهد شد .
وی، خاطرنشان کرد: همکاری با شرکای جدید و افزایش تعداد شرکا تا ۲۵۰ شریک تجاری را در دستورکار داریم و امیدواریم که همکاری بخش های مختلف حوزه فاوا به توسعه بیشتر منجر شود که البته یکی از اهداف کلیدی نمایشکاه تلکام نیز همین موضوع تعامل و ارتباط بیشتر با شرکای جدید است .
برنامه ریزی شرکت مخابرات ایران برای مشارکت با ۲۵۰ شریک تجاری
- خبرنگار : ساسان یگانه (مدیرمسئول)
- سردبیر : ساسان یگانه
- بدون دیدگاه