اخبار ویژه

در آذر ماه سال جاری مقدار ۶۰۰ تن کود کشاورزی اوره برای توزیع بین کارگزاران در سطح استان هرمزگان ارسال شد توزیع بیش از ۵۰۰ تن کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان مهر توزیع انواع نهاده کشاورزی بین انبار کارگزاران شهرستان بختگان در آذر ماه توزیع بیش از ۳ هزار تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در ۹ ماه نخست سال جاری در سطح شهرستان رستم بیش از ۲ هزار تن انواع کود کشاورزی جهت توزیع بین انبار کارگزاران به شهرستان خرمبید ارسال شد از آغاز سال جاری تا پایان آذر ماه مقدار ۹۰۷ تن انواع کود کشاورزی بین انبار کارگزاران شهرستان جهرم توزیع شد توزیع بیش از ۳۰۰ تن کود دی آمونیوم فسفات بین کارگزاران شهرستان داراب در نه ماهه نخست سال جاری از اغاز سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از ۲ هزار تن کود دی آمونیوم فسفات در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس تامین شد

0
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه با اجرای طرح «قاضی در مدرسه»

  • کد خبر : 125827
  • 12 دی 1403 - 14:21
کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه با اجرای طرح «قاضی در مدرسه»
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: طرح «قاضی در مدرسه» با هدف فرهنگ‌سازی در کاهش جرم، افزایش شادی و ملزم بودن به مقررات می‌تواند نویدبخش آینده روشن در استان باشد.

فرشید قاسمی امروز، ۱۲ دی‌ماه در همایش اجرای طرح «قاضی در مدرسه» در سالن دادگستری استان فارس، اظهار کرد: گاهی اوقات سختی‌ها و دشواری‌ها همچون مه غلیظ در هوا اجازه نمی‌دهد تا دانش‌آموز حقایق را ببینند، لذا نیاز به مه‌شکن دارند که قضات می‌توانند این نقش را برای دانش‌آموز به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید آموزش شیوه‌های حل مسئله، تفکر و …در طرح «قاضی مدرسه» در دستور کار قرار بگیرد، گفت: مطمئناً اجرای این طرح، میزان جرائم و وقوع جرم را کاهش خواهد داد لذا این طرح با هدف فرهنگ‌سازی در کاهش جرم و افزایش شادی و ملزم بودن به مقررات می‌تواند نوید بخش آینده روشن در استان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ویژگی‌های طرح قاضی در مدرسه را برشمرد و افزود: آموزش مهارت‌های اجتماعی، ایجاد تفکر نقادی، ایجاد اعتماد به نفس و …. از ویژگی‌های طرح «قاضی مدرسه» است.

قاسمی با بیان اینکه باید به دانش‌آموز تلقین کرد که می‌تواند با آسیب‌ها مبارزه و از وقوع جرم پیشگیری کند، گفت: دانش‌آموز باید بتواند سره را از ناسره تشخیص دهد و دقیق بودن را بیاموزد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تصریح اینکه در طرح قاضی در مدرسه باید از فناوری روز استفاده شود، اظهار کرد: در طرح «قاضی در مدرسه»، بازخورد باید به هنگام، به اندازه، دقیق و همراه با امیدوار کردن دانش‌آموز باشد.

وی بر بهره‌مندی از پژوهش در این طرح تاکید کرد و گفت: در طرح «قاضی در مدرسه» نقش هریک از عوامل باید تعریف شود و کار بر روی گروه‌های کوچک موثرتر و موضوعات نیز از قبل تعیین شود.

قاسمی ادامه داد: روش فکر کردن راجع به موضوعات و تحلیل مسائل از جمله مواردی است که در این طرح باید به آن پرداخته شود، چرا که دانش‌آموزان روش اندیشیدن را به درستی نیاموخته‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=125827

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.