• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
رئیس کل دادگستری استان فارس؛

تقویت در تدوین برنامه دقیق در جهت نظارت و آموزش کارشناسان رسمی دادگستری

  • کد خبر : 1255
  • 19 فروردین 1399 - 18:11
تقویت در تدوین برنامه دقیق در جهت نظارت و آموزش کارشناسان رسمی دادگستری
رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای تقویت در تدوین برنامه دقیق در جهت نظارت و آموزش کارشناسان رسمی دادگستری به هیئت مدیره جدید این مرکز تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در نشست معارفه اعضای جدید هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دوره های گذشته اظهار امیدواری کرد در دوره فعالیت هیئت مدیره جدید نیز هماهنگی و تعامل مرکز کارشناسان و مجموعه قضایی استان بیش از پیش گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این نشست با بیان اینکه رقابت های گذشته باید تبدیل به رفاقت و انگیزه خدمت و کار و تلاش شود گفت: تقویت روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستور کار هیئت مدیره جدید قرار گیرد.

وی با طرح این موضوع که دادگستری فارس همگام با قوه قضاییه در حال تحول است، از مسئولین جدید مرکز کارشناسان رسمی در فارس نیز خواست که همسو با این جریان روند خدمت رسانی در مرکز کارشناسان نیز با نگاهی تحولی دنبال شود.

وی بدنه مجموعه کارشناسی استان را سالم و اعضای این مرکز در استان فارس را فرهیخته، سالم، متخصص و آشنای به کار خواند و افزود: لازم است اعضای هیأت مدیره جدید مرکز کارشناسان دادگستری استان با بهره گیری از اساتید مبرز نسبت به برگزاری آموزش مستمر اقدامات لازم را انجام دهند ودر این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با تأکید بر اینکه نظارت برمجموعه از جمله موارد مهم و حیاتی است بیان داشت: نظارت در هر مجموعه بسیار مهم و مؤثر است و در مجموعه حساسی مانند مرکز کارشناسان علیرغم این که دارای بدنه سالمی است وکارشناسان افراد پاک دستی هستند اما این امر مانع نظارت نیست.

وی در پایان با بیان اینکه زکات کار شما انجام کارشناسی های معاضدتی است بر لزوم برنامه ریزی در راستای انجام کارشناسی های معاضدتی توسط کارشناسان تأکید کرد و توجه به این امر و کمک به ضعفا را زمینه ساز جاری شدن خیر، بر کت و رحمت الهی دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای جدید هیئت مدیره، انتخابات هیئت رئیسه نیز با حضور اعضای هیئت نظارت برگزار و محمد حسین میر شکاری به عنوان رئیس هیأت مدیره، فریبرز گلی پور به عنوان نائب رئیس ، علیرضا علی بیگی به عنوان مسئول امور مالی و علیرضا کشتکاران به عنوان دبیر هیئت مدیره برگزیده شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1255

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.