• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3
دکتر پرنیان شهردار صدرا در تجلیل از پرستاران و مدافعین سلامت:

پرستاران مدافعان جان برکف خط اول فداکاری برای سلامت جامعه/ قدردان زحمات شما هستیم

  • کد خبر : 12511
  • 30 آذر 1399 - 18:41
پرستاران مدافعان جان برکف خط اول فداکاری برای سلامت جامعه/ قدردان زحمات شما هستیم
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت، فرماندار شیراز به همراه امام جمعه و شهردار صدرا، فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیر المومنین (ع)،مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا و جمعی از مسئولین شهری صدرا ضمن بازدید از بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا با اهداء گل و شیرینی از زحمات پرستاران و پرسنل این بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا،در این بازدید دکتر پرنیان با اشاره به خدمات و زحمات شبانه روزی پرستاران اظهار داشت: اگرچه حرفه پرستاری از مشاغل حساس حساس و دشوار است اما در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا،زحمات و ایثارگری های پرستاران چند برابر شده و آنان را به مبارزان خستگی ناپذیر و جان برکف خط اول ایثار و فداکاری برای سلامت جامعه تبدیل نموده است.
دکتر پرنیان شهردار صدرا با تشکر از زحمات مدیریت توانمند و پرسنل، پزشکان و پرستاران پرتلاش بیمارستان ابو علی سینا شهر صدرا گفت: میلاد حضرت زینب(س) فرصتی است تا خداقوتی به پرستاران دلسوز بگوییم که به عنوان مدافعان سلامت جان خود را کف دست گرفته‌اند و این روزها برای نجات جان بیماران کرونایی فداکاری می‌کنند.
وی افزود: با توجه به پیش بینی خرید چند دستگاه اتوبوس خط واحد در سال ۹۹، اانشاالله خط ویژه انتقال مسافران این بیمارستان به شیراز راه اندازی خواهد شد.
در این جلسه علاوه بر اهداء گل و شیرینی و تهیه کیک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار؛ لوح تقدیر و هدایایی به پرستاران از سوی شهرداری تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12511

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.