• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
در هفته‌ی پژوهش؛

اعضا و مربیان پژوهشگر کانون فارس در بخش استانی معرفی شدند

  • کد خبر : 12439
  • 25 آذر 1399 - 15:07
اعضا و مربیان پژوهشگر کانون فارس در بخش استانی معرفی شدند
در هفته‌ی پژوهش که از 25 آذر 1399 آغاز می‌شود از اعضا و مربیان پژوهشگر کانون فارس در بخش استانی تقدیر می‌شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون فارس، اعضا و مربیان پژوهشگر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در بخش‌های آثار پژوهشی، اقدام پژ‌وهی، مقاله و پایان‌نامه تجلیل می‌شوند.
بر اساس این گزارش، سیده رقیه جعفری، امیر‌علی تقوی‌فرد، زینب حاجیانی، امرطاها حجت‌زاده، عرفان سرانجام، امیر‌علی فرخاری، سیده فاطمه دیده‌ور، رادین قره‌چاهی، عرفان کهن‌سالی، زینب کیانی‌نژاد، محمد فاضل مقصودی، محمد صالح مقصودی، مریم بلند پرواز، مهنیا کارگر، آیلین علی‌زاده، ستایش صحراییان، یلدا عسکری‌زاده، هستی عسکری‌زاده، محدثه حجت‌زاده، نیایش سرانجام، نرجس بنی‌زمانی، فاطمه زارع ، ثنا لادنی، فاطمه جاهدی، درسا بردبار، نسترن شیوخی و فاطمه دهقانی اعضای برگزیده‌ در بخش آثار پژوهشی از مراکز فرهنگی هنری کازرون، لارستان، نی ریز، شماره ۱ جهرم، شماره ۲ جهرم و صفاشهر هستند.
نرگس عرفانی‌نیا و معصومه لطفی‌زاده از مرکز فرهنگی هنری صدرا، سمیه افشاری، نرگس حجت، سوسن زرین، سهیلا شجاع و سالار صداقت از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب ، اعظم ایزدی از دفتر استان و فاطمه رجبی و ندا یوسفی از مرکز فرهنگی هنری بوانات نیز مربیان و کارشناسان پژوهشگر کانون فارس در بخش اقدام پژوهی هستند.
کانون فارس در بخش مقاله و پایان‌نامه نیز پژوهشگران خود را معرفی کرد . بر این اساس اعظم ایزدی و سمیه آورند از دفتر استان، آرزو حقیقی و سودابه شکراله‌زاده از مرکز فرهنکی هنری نی‌ریز ، مریم جمالی از مرکز فرهنگی هنری فسا، نرگس صداقت از مرکز فرهنگی هنری بیرم و سمیه کشاورز از مراکز فرهنگی هنری شیراز به عنوان پژوهشگران بخش مقاله و پایان‌نامه معرفی شدند.
این در حالی است که با توجه به فراگیری ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزیدگان هفته پژوهش در سطح ملی، روز ۲۵ آذر ۱۳۹۹ به صورت مجازی معرفی و جوایز آن‌ها به‌زودی ارسال خواهد شد.
برگزاری پنج نشست‌ تخصصی و برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حوزه‌های «آینده پژوهی» و «راه‌کارها و چالش‌های بهبود اثربخشی آموزشی» از جمله برنامه‌های هفته پژوهش کانون است.
همچنین برپایی نمایشگاه مجازی در پایگاه کانون مجازی به نشانی «پژوهش/kpf.ir» و برگزاری وبینار آموزشی زنده (Live) ویژه علاقه‌مندان و پژوهش‌گران از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» پیرو ارسال فراخوان و شیوه‌نامه در مهر ۱۳۹۹ آغاز شد که مورد استقبال پژوهش‌گران در کانون و علاقه‌مندان آزاد نیز قرار گرفت.
این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود ویژه‌برنامه هفته پژوهش از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کارشناسان، مربیان و پژوهش‌گران آزاد برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12439

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.