• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

عضوهیأت‌علمی دانشگاه شیراز در زمره‌ی ۱۵ دانشمند برتر همکار با جامعه-صنعت

  • کد خبر : 12419
  • 28 آذر 1399 - 18:03
عضوهیأت‌علمی دانشگاه شیراز در زمره‌ی ۱۵ دانشمند برتر همکار با جامعه-صنعت
دکتر محمدمهدی علیشاهی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه شیراز در رشته مکانیک سیالات، در زمره‌ی ۱۵دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت شناخته شد.

طی دهه‌های اخیر روند تحول و پیشرفت در ساختار و فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور بسیار شایان توجه بوده است؛ از همین‌رو به‌منظور تشویق و حمایت از فعالیت اثربخش اعضای هیأت‌علمی، در سال ۱۳۹۹ نسبت به شناسایی و معرفی اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت از طریق دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور اقداماتی صورت گرفت.

شاخص‌های شناسایی اعضای هیأت‌علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت مواردی ازجمله مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضامحور، ارائه‌ی دستاوردهای مهم و مؤثر در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی، نقش‌آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی، اقتصادی و صنعتی مورد توجه بوده است.

بر همین اساس، 141 عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند که از بین این افراد ۱۵ دانشمند برتر انتخاب شدند. در این میان، دکتر محمدمهدی علیشاهی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه شیراز در رشته‌ی مکانیک سیالات، به‌دلیل اجرای پروژه‌های کاربردی متعدد و کمک به رفع نیازهای صنعتی کشور و توسعه مراکز تحقیقاتی دانشگاهی موردنیاز کشور، در زمره‌‌ی ۱۵دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شد.

روابط عمومی دانشگاه شیراز، ضمن تبریک به دکتر محمدمهدی علیشاهی و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان، این موفقیت را به خانواده‌ی بزرگ دانشگاه شیراز تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12419

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.