به گزارش سحاب پرس، روح الله خوشبخت، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، در این جلسات، رانندگان با نحوه کار با سامانه سفیر، امکانات جدید آن و مسائل فنی نظیر عدم بروزرسانی موقعیت سفرها و مشکلات مربوط به نمایش جزئیات کارکرد رانندگان آشنا شدند. همچنین پرسش و پاسخهایی برای رفع چالشها و دریافت بازخورد برگزار شد.
سامانه «سفیر» با هدف مدیریت هوشمند خدمات حملونقل کارکنان شهرداری طراحی شده است و وظایفی همچون رتبهبندی و تأیید صلاحیت رانندگان را نیز بر عهده دارد. در این دورهها، علاوه بر مسائل فنی، مباحث مرتبط با اخلاق حرفهای و قوانین مرتبط با رانندگان نیز آموزش داده شد.
معاون شهردار تأکید کرد که هدف اصلی این دورهها، بهبود رضایتمندی رانندگان، کاهش چالشهای کاری و ارتقای خدمات به کارکنان شهرداری است. شهرداری شیراز با برگزاری این دورهها و ارائه ابزارهای مناسب، به دنبال افزایش بهرهوری و کیفیت خدمات حملونقل عمومی در شهر است.
همچنین در جلسه آموزشی دیگر، با مسئولین امور اداری حوزه های تابعه شهرداری نحوه کنترل و پایش عملکرد راننده ها و راهبری سامانه سفیر مطرح گردید. در این جلسه مسئولین و کارشناسان اموراداری مسائل مربوط به افزایش بهره روی و استفاده بهینه از سامانه ، رعایت حق و حقوق رانندگان ، افزایش رضایت کارکنان و مسائلی از این قبیل بحث و بررسی گردید.
سامانه «سفیر» با هدف مدیریت هوشمند خدمات حملونقل کارکنان شهرداری طراحی شده است و وظایفی همچون رتبهبندی و تأیید صلاحیت رانندگان را نیز بر عهده دارد. در این دورهها، علاوه بر مسائل فنی، مباحث مرتبط با اخلاق حرفهای و قوانین مرتبط با رانندگان نیز آموزش داده شد.
معاون شهردار تأکید کرد که هدف اصلی این دورهها، بهبود رضایتمندی رانندگان، کاهش چالشهای کاری و ارتقای خدمات به کارکنان شهرداری است. شهرداری شیراز با برگزاری این دورهها و ارائه ابزارهای مناسب، به دنبال افزایش بهرهوری و کیفیت خدمات حملونقل عمومی در شهر است.
همچنین در جلسه آموزشی دیگر، با مسئولین امور اداری حوزه های تابعه شهرداری نحوه کنترل و پایش عملکرد راننده ها و راهبری سامانه سفیر مطرح گردید. در این جلسه مسئولین و کارشناسان اموراداری مسائل مربوط به افزایش بهره روی و استفاده بهینه از سامانه ، رعایت حق و حقوق رانندگان ، افزایش رضایت کارکنان و مسائلی از این قبیل بحث و بررسی گردید.