• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
شهردار شیراز:

ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری است

  • کد خبر : 12395
  • 28 آذر 1399 - 17:45
ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری است
شهردار شیراز در آیین افتتاح زیرگذر دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باید مهمترین اولویت مدیریت شهری باشد زیرا اگر هر تعداد پل و تقاطع ساخته شود اما کیفیت زندگی مردم افزایش نیابد، بازهم شهروندان ناراضی خواهند بود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس حیدر اسکندرپور با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی در شهر باید حال مردم را خوب کند، افزود: در دوره فعلی شهرداری شیراز در اجرای تمام پروژه‌های عمرانی، ارتقای کیفیت زندگی اهالی ملاک عمل بوده تا مردم بتوانند به زندگی با کیفیت در شهر ادامه دهند.
وی با بیان اینکه احداث بوستان بدون توجه به افزایش کیفیت زندگی شهروندان باعث می شود آنها نتوانند زمان زیادی را در فضای شهری بگذرانند، افزود: در حال حاضر مواردی ازجمله وجود فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی متناسب با سنین مختلف (کودکان، میانسالان و کهنسالان) برای ساخت فضاهای سبز و بوستان‌ها مدنظر مدیریت شهری شیراز است.
شهردار شیراز به موضوع حقوق شهروندی و اهمیت آن پرداخت و افزود: بخش اعظم قانون اساسی کشور برای رعایت حقوق شهروندی است و حکومت باید دستیابی مردم را در تمام موارد و خدمات تسهیل کند.
مهندس اسکندرپور ترور دانشمند صنعت دفاعی و هسته ای کشور لکه ننگینی بر پیشانی دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری به موقع تصمیم به نامگذاری معبری بنام این شهید والامقام گرفتند و یکی از زیرگذرهای نوبنیاد این شهر به نام شهید فخری زاده نامگذاری شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی، به موضوع ماه‌های پایانی عمر شورای اسلامی و شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: به منتقدان می‌گویم لطفا اجازه دهید در این مدت باقی‌مانده کارمان را انجام دهیم.
براساس این گزارش، آیین افتتاح زیر گذر دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده پنجشنبه ۲۷ آذرماه همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی کلانشهرهای ایران برگزار شد. این زیرگذر با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال در حدفاصل پل هجرت و پل امام علی (ع) احداث شده است. تکمیل پیاده راه محور عرفان، تسهیل دسترسی شهروندان و گردشگران به بافت تاریخی فرهنگی و مراکز متعدد مذهبی و گردشگری از طریق این پیاده راه از جمله اهداف احداث زیرگذر دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده است.
آیین افتتاح پروژه های شهری  کلانشهر های کشور به صورت هم زمان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12395

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.