• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13
رییس نهاد مقام معظم رهبری در فارس:

باید دستاوردها و خدمات شهید «سلیمانی» به جامعه معرفی گردد

  • کد خبر : 12380
  • 28 آذر 1399 - 17:00
باید دستاوردها و خدمات شهید «سلیمانی» به جامعه معرفی گردد
سردار سرتیپ پاسدار«لطف الله یدالهی» با بیان اینکه تلاش ها و فعالیت های سردار «سلیمانی» در بخش امنیتی و نظامی برای مردم محسوس است گفت: باید دستاوردها و تلاش های این شهید در سایر حوزه ها که نیز بسیار ارزشمند است به جامعه معرفی گردد.


باید دستاوردهای و خدمات شهید «سلیمانی» به جامعه معرفی گردد
سردار سرتیپ پاسدار«لطف الله یداله» در جسله ستاد اولین سالگرد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی استان فارس که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و سایر مدیران و نمایندگان دستگاه های در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای انقلاب اسلامی داشته است که حوزه امنیتی و نظامی برای مرد و محسوس است اظهارداشت: باید دستاوردهای دیگر حوزه های شهید سلیمانی نیز شناسایی و برای جامعه معرفی گردد

وی گفت: از شهید سلیمانی می توان به عنوان یک الگو و یک روش نام برد چرا که این شهید مظلوم بود و کسی تا زمانی که مظلوم نباشد جاذبه پیدا نمی کند همانند امام حسین که در کربلا مظلوم واقع شد.

سردار یدالهی تصریح کرد: درحوزه های مختلف در جامعه از جمله اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و غیره اگر نگاهی داشته باشیم می بینیم مکتب شهید سلیمانی در آن آشکار است.

رییس نهاد مقام معظم رهبری در فارس با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در خارج از مرزها نیز دستاوردهای بسیاری برای انقلاب اسلامی و جهان اسلام به وجود آورد تصریح کرد: از جمله این دستاوردها را می توان در جبهه فلسطین، یمن
،عراق، سوریه و سایر کشورهای جبهه مقاومت و اسلامی مشاهده کرد.

وی افزود: دشهید سلیمانی وابسته به هیچ جناحی نبود بلکه ذوب در ولایت بود و همین خصلت شهید سلیمانی بود که اورا سردار دلها کرد.

یدالهی گفت: نباید طوری وا نمود کنیم برای جامعه و جوانان که شهید سلیمانی دست نیافتنی است است نباید چنین باشد چرا که هم اکنون جوانان بسیاری هستند که بهتر از جوانان اوایل انقلاب و دفاع مقدس هستند و می توانند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند باید کاری کنیم که شهید سلیمانی که داشته های آن متعلق به اسلام، رهبری و انقلاب است الگوی واقعی برای نسل جوان شود.

در ادامه این جلسه نیز سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و دبیر ستاد بزرگداشت ستاد اولین سالگرد شهید سلیمانی فارس نیز گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای پاسداشت این شهید در استان فارس پرداخت و گفت: بعداز انقلاب اولین جلسه ستاد بزرگداشتی است که در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می شود و این نشانگر جایگاه این شهید والامقام است.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده در بزرگداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی در سطح استان فارس شامل تبلیغات محیطی در سطح استان، برگزاری مسابقه دلنوشته، برنامه ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای فارس، ویژه برنامه بزرگداشت شهید در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با سخنرانی همرزم شهید، تهیه محتوا و انتشار در فضای مجازی، چاپ و انتشار کتاب، تهیه مصاحبه با همرزمان شهید در استان فارس، فراخوان جمع آوری خاطرات همرزمان شهید در استان فارس که مدافعین حرم بودند و دیگر برنامه ها که توسط ادارات و سازمانها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: جلسه ای نیزبا حضور نماینده محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ومسئولین ارشد استان هفته آینده تشکیل برنامه های ستاد نهایی و ابلاغ خواهد شد.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات خود در خصوص بزرگداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12380

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.