• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز؛

تشخیص دردهای کف پا با اسکن پا و ساخت کفی و کفش طبی در شیراز

  • کد خبر : 12172
  • 23 آذر 1399 - 13:16
تشخیص دردهای کف پا با اسکن پا و ساخت کفی و کفش طبی در شیراز
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز گفت: کفی و کفش های طبی این کلینیک اولین درمان برای انواع مختلف مشکلات پا که ناشی از عدم محافظت ارتوپدی کافی در هنگام راه رفتن و یا ایستادن می باشد را فراهم می کند.

به گزارش سحاب پرس، مهرداد لک زاده مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز با بیان اینکه مرکز ارتوپدی فنی دنا با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه ارتز و پروتز و وسایل کمکی معلولین فعالیت دارد، افزود: بسیاری از مردم پاهای کاملا طبیعی ندارند و کمتر از ۱۰ درصد جمعیت جهان پاهای بی نقص یا طبیعی را دارا هستند.
لک زاده گفت: کفش های ارتوپدی و کفی های طبی می توانند به عضلات و تاندون ها و استخوان های پا کمک کنند تا در بالاترین حد خود عملکرد داشته باشند.
وی با بیان اینکه کفی های سفارشی ساخته شده از یک تصویر ۳بعدی پا می باشد، گفت: کفی و کفش های طبی هنگامی که به طور مناسب برای درمان وضعیت پزشکی و سفارشی تجویز شوند، می تواند درد را نه تنها در پا بلکه در سایر قسمت های بدن مانند زانو، لگن و کمر نیز کاهش دهند.
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز گفت: پاها وظیفه نگهداری کل اسکلت بدن را دارند و اگر کج شود بر روی کل بدن تاثیر خواهد گذاشت.


وی بیان کرد : درد در ناحیه پا می تواند به علت مشکلاتی در هر بخشی از پا همانند استخوان ها،رابط ها،تاندون ها ، عضلات ، فاسیا ، عروق خونی یا پوست باشد.
مهرداد لک زاده اظهار کرد : کفش وسیله ای برای حفاظت و پوشانیدن پا در موقع راه رفتن است و از نوع طبی آن نقش مهمی در جلوگیری از وارد آمدن فشار بیش از حد روی یک قسمت پا داشته و فشار را به قسمت های دیگر پا تقسیم و باعث کاهش درد در کف پا و خصوصا در زانودردها دارد.
وی افزود : متاسفانه امروزه کفش های طبی در جامعه حالت تجاری پیدا کرده و هر نوع کفش راحت و استانداردی نام طبی به خود گرفته و منظور اصلی طبی که ساخت کفش متناسب با مشکل ساختاری کف پا و زانو و کمردرد یک فرد می باشد را از دست داده است.
لک زاده با توجه به قدم گذاشتن و برداشتن مراحل مختلفی را دارد و ارزیابی آن توسط متبحرترین پزشکان بسیار مشکل است، اظهار کرد: دستگاه اسکن کف پا علاوه بر ارزیابی طرز راه رفتن، مشکلات کف پا را اسکن کرده و الگوی مناسبی را به شکل سه بعدی بدست می آورد و بر اساس ان می توان کفی مناسب و منطبق بر اصول علمی برای بیمار ساخت.
وی افزود: در این کلینیک این افتخار وجود دارد که به کمک بروزترین دستگاه های اسکن پا و ساخت مدرن ترین کفی های طبی متناسب با مشکل فرد با دستگاه های CNC عمده ناهنجاری های مرتبط با کف پا را درمان کنیم.
لک زاده گفت: در کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز انواع کفی و کفش جهت بیماران دیابتی، کودکان و … تولید می شود.
او گفت: به طور کلی هر فردی که احساس می کند برای راه رفتن یا دویدن نیاز به نوعی حمایت بیشتر از پاهای خود دارد، کاندیدای خوبی برای استفاده از کفی های طبی کفش است و افراد می توانند با این نوع کفی ها از درد، ورم و ناراحتی ناشی از مشکلات پا را تسکین و یا از وقوع آن جلوگیری کنند.
مدیر کلینیک ارتوپدی فنی دنا شیراز افزود: شایع ترین علائم ناشی از ناهنجاری های پا می تواند نشان دهنده نیاز شما به استفاده از کفی های طبی باشد که برخی از آن همانند انحراف یا قوز شست پا، ساییدگی غیرطبیعی کف کفش ها ، درد مزمن پاشنه،زانو یا پایین کمر، صافی کف پا ، درد جلو ساق پا ، در رفتن یا پیچ خوردن مداوم پا وو شیوه غیر طبیعی راه رفتن نام برد.
لک زاده گفت: کلینیک ارتوپدی فنی دنا، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با تخفیف به افراد کم برخوردار و مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب ارائه خدمت می کند.


گفتنی است این کلینیک در شهر شیراز و در آدرس سی متری سینما سعدی ، ذوالانوار غربی، پلاک ۱۲۳ واقع شده و شماره های تماس نیز ۰۷۱۳۲۳۵۵۷۷۲ و ۰۹۱۷۶۹۵۵۱۳۱ می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12172

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.