• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

شهر دبیران و افق های روشن برای ساخت مسکن اقدام ملی با مشارکت بنیاد مسکن

  • کد خبر : 12141
  • 22 آذر 1399 - 10:44
شهر دبیران و افق های روشن برای ساخت مسکن اقدام ملی با مشارکت بنیاد مسکن
شهر دبیران در شهرستان زرین دشت از جمله مناطقی است که طرح ساخت مسکن ملی در آن با استقبال شهروندان مواجه شده است ، این طرح با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن در استان فارس و شهرستان زرین دشت در حال اجرا است .

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مراسم قرعه کشی قطعات واگذارشده به متقاضیان مسکن ملی در شهر دبیران با حضور حجه الاسلام تندگام امام جمعه دبیران  و جمعی از مسوولان این شهرستان ترتیب یافت .

مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت دراین آیین با اشاره به رسالت بنیاد مسکن در خصوص خانه دارکردن جوانان و اقشار آسیب پذیر و محرومین گفت : بنیاد برای  ساخت منازل مسکونی متقاضیان آمادگی کامل جهت پرداخت تسهیلات مسکن با سود۴ درصد را دارد.مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت با اشاره به اینکه تا کنون ۲۱ هزار و ۹۰۴ نفر در استان فارس برای مسکن ملی نام نویسی کرده اند اظهار داشت : شمار قابل توجهی از این تعداد در شهرستان زرین دشت ثبت نام کردند و تعداد مناسبی سهمیه نیز به شهر  دبیران اختصاص یافته است. مهندس کاوه خاطر نشان کرد : بنیاد مسکن در این طرح کار معرفی متقاضیان به بانک را دنبال می کند و امور افتتاح حساب و صدور پروانه و پی کنی ، اجرای اسکلت و جمع بندی آورده متقاضیان نیز به سرعت در حال انجام است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت با بیان اینکه  طرح ملی مسکن تا چه حد می‌تواند اقشار کم‌درآمد جامعه را به خانه‌دار شدن نزدیک کند.افزود: در طرح اقدام ملی مسکن که شرایط متقاضیان را بطور شفاف بیان کرده است اقشار کم درآمد جامعه می توانند پس از ثبت نام و آورده   به صاحب خانه شدن در سال های آینده امیدوار شوند.مهندس کاوه افزود: در طرح  اقدام ملی مسکن شیوه های مختلفی  با تامین زمین وجود دارد که برای دهک‌های مختلف، متفاوت است.  واگذاری زمین ۹۹ ساله برای دهک‌های کم درآمد، قیمت تمام شده برای واحد مسکونی در شهرهای میانی و شهرهای جدید با دو سال تنفس و سه سال پرداخت اقساط زمین و همچنین پروژه های مشارکتی است.

در این نشست که با حضور سلیمانی فرمانده بسیج دبیران ، اعضای شورای شهر دبیران ، شهردار و جمعی از متقاضان انجام شد ، شهردار دبیران با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن اظهار داشت : جهت تسریع در صدور پروانه ساختمانی آماده هرگونه همکاری است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12141

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.