• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
رئيس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا؛

شهروند محوری ظرفیت های فرهنگی شهرداری/ برنامه های فرهنگی و اجتماعی مطابق با ذائقه اجتماعات شهروندی، بومی می گردد

  • کد خبر : 12081
  • 22 آذر 1399 - 9:15
شهروند محوری ظرفیت های فرهنگی شهرداری/ برنامه های فرهنگی و اجتماعی مطابق با ذائقه اجتماعات شهروندی، بومی می گردد
در استمرار سياست های فرهنگی، بازديد ميدانی رئيس و كارشناسان سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری از مجتمع های مسكونی پرجمعيت شهر صدرا با حضور هيئت مديره مجتمع ها انجام شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، به منظور شناخت استعدادها و ظرفیت های مجتمع های مسکونی پرجمعیت شهری و نیاز سنجی هر منطقه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا به همراه کارشناسان این حوزه با حضور در مجتمع های مسکونی پرتراکم شهری در جلسه هیئت مدیره مجتمع حاضر و ضمن تشریح سیاست های فرهنگی شهرداری، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

فرج زاده با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا و عدم امکان تشکیل اجتماعات مردمی و اجرای برنامه های مرسوم و سنتی سابق گفت: وظیفه شهرداری خدمات رسانی در حوزه های مختلف به همه شهروندان است و ضرورت دارد تا این اقدامات مطابق با نیاز ، سلیقه و ذائقه شهروندان در هر منطقه انجام شود و مهمتر اینکه این خدمات در دسترس همه مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا با اشاره به تأکید شهردار محترم صدرا مبنی بر شهروند محوری و برنامه ریزی در کلیه سطوح اجرایی، خدماتی و فرهنگی براساس ضرورت و نیاز مردم اظهار داشت: با احصاء ظرفیت های بومی هر مجتمع و منطقه و ارائه موضوعات پیشنهادی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ، مطابق با نیاز و اعلام هیئت مدیره مجتمع ها، برنامه های خود را با مشارکت ساکنان هر مجتمع برگزار می نماییم.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی کنترل خشم با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، انجام مشاوره در حوزه های مختلف با همکاری مرکز اورژانس اجتماعی، تهیه جزوات آموزشی حقوق شهروندی و تدوین قوانین و مقررات آپارتمان نشینی، برنامه ریزی ورزش های همگانی در محیط های مجتمع های مسکونی و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی مطابق با درخواست و استعدادهای هر مجموعه در دستور کار است. ارتباط مجازی با ساکنان هر مجتمع ، برگزاری جلسات و نشست های مجازی هرمجموعه با مدیران شهری از جمله برنامه های در دست اقدام می باشد.

وی با اشاره به تجربه موفق ارتباط با هیئت مدیره مجتمع های مسکونی گفت: مبارزه با ویروس کرونا و ضدعفونی معابر و مجتمع های مسکونی با همکاری نیروهای جهادی، برگزاری مراسم جشن و نورافشانی در مناسبت های مختلف، برگزاری مراسم محرم، انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی عمومی از طریق نصب بنر و توزیع اقلام فرهنگی در مناسبت های مختلف در مجتمع های مسکونی، حضور گروه های سرود میدانی در داخل مجتمع، سرویس دهی رایگان به ساکنان این مناطق براساس اعلام و نیاز هیئت مدیره در مناسبت ها و برنامه های مختلف از جمله اقداماتی بوده که تاکنون با مشارکت هیئت مدیره مجتمع و ساکنان برگزار شده است.

فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری صدرا افزود:در این بازدیدها مشکلات خدماتی و نیازهای مردمی نیز بررسی و احصاء می گردد و با عزم و آمادگی که در مدیران حوزه های مختلف شهرداری وجود دارد؛ براساس اعتبارات قانونی و اولویت بندی تلاش می شود تا بخشی از مشکلات حوزه های مختلف فنی و اجرایی و سایر بخش ها نیز مرتفع گردد.

خاطرنشان می گردد در این مرحله دیدار و گفتگو با هیئت مدیره مجتمع مسکونی ۱۲۳۰ واحدی شهید دست بالا، مجتمع مسکونی ۱۶۹۴ واحدی وحدت بتن، مجتمع مسکونی ۹۹۲ واحدی غدیر، مجتمع مسکونی ۷۵۰ واحدی شهید گلبیدی، مجتمع مسکونی ۷۰۰ واحدی جهاد کشاورزی، مجتمع مسکونی ۴۵۰ واحدی طلائیه و مجتمع مسکونی ۳۰۰ واحدی الهیه صورت گرفت .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=12081

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.