• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛

فعالین حوزه نشر و کتاب به دلیل شیوع کرونا حمایت می شوند

  • کد خبر : 1179
  • 18 فروردین 1399 - 16:01
فعالین حوزه نشر و کتاب به دلیل شیوع کرونا حمایت می شوند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از مساعدت با ناشران و کتابفروشان در شرایط کرونا خبر داد و گفت: از سوی معاون اول رئیس جمهور دستور رسیدگی به درخواست‌ها و مساعدت مالی با صنف ناشران و کتابفروشان در شرایط بروز بحران کرونا صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ صابر سهرابی اعلام داشت: چندی پیش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران طی نامه‌های جداگانه خطاب به مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی، بانک مرکزی و نیز معاون اول رئیس جمهور خواستار مساعدت با صنف ناشران و کتابفروشان در شرایط خاص فعلی و بروز بحران کرونا شده بود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: در همین زمینه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تقاضاهای خود را در قالب پیشنهاداتی مطرح و در نامه‌ای نیز خطاب به معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را مطرح ساخته بود که بر همین اساس این اتحادیه از صدور دستور معاون اول رئیس جمهور در این زمینه خبر داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود: بر اساس اعلام این تشکل صنفی معاون اول رئیس جمهور «ضرورت حمایت از فعالین حوزه نشر و کتاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده در اثر آن» موضوع نامه‌های درخواست شده اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، دستور رسیدگی و مساعدت به دستگاه‌های ذیربط را صادر کرده است.
سهرابی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم با یاری خدای مهربان، همراهی مردم شریف و تلاشهای ستاد مدیریت بیماری کرونا استان فارس هر چه زودتر از این دوران سخت به سلامت عبور کنیم، گفت: متعاقبا اقدامات حمایتی را جهت پیگیری به سمع و نظر ناشران و کتابفروشان خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1179

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.