• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
معاون شهردار شیراز:

ایسنا آرمان‌خواهی و انقلابی‌گری را توأمان دارد

  • کد خبر : 11761
  • 18 آذر 1399 - 5:23
ایسنا آرمان‌خواهی و انقلابی‌گری را توأمان دارد
معاون فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه ایسنا یک شکلی از خبر رسانی مبتنی بر تعقل و فرهیختگی را بنیان‌گذاشت و ترویج داد و این حرکت را در چارچوب فعالیت‌های انقلابی دنبال کرد، گفت: ایسنا همین راه را ادامه داده است؛ هم آرمان‌خواهی و تعقل را درون خود دارد، هم انقلابی‌گری بدون خط و خطوط سیاسی.

مرتضی جعفری سه‌شنبه ۱۸ آذر با حضور در جهاددانشگاهی فارس و دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ضمن تبریک ۲۱ سالگی این خبرگزاری و قدردانی از فعالان این رسانه، خاطرنشان کرد: تاسیس ایسنا یک شور، هیجان و امیدی در جامعه رسانه‌ای ایجاد و تک صدایی‌ها را با تحول مواجه کرد.
او ادامه داد: با تاسیس این خبرگزاری صدای آرمان خواهی و عدالت طلبی قشر فرهیخته جامعه به ویژه دانشجویان از طریق ایسنا به مسئولان منتقل و تنوعی در شکل خبررسانی و تک بعدی بودن انتقال اخبار ایجاد شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد که اکنون بیش از همیشه فعالیت ایسنا در آرمان خواهی پررنگ تر شود.
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی فرهنگسراهای تحت پوشش شهرداری شیراز، پیشنهاد کرد که فضای فیزیکی و امکانات این فرهنگسراها به صورت تخصصی تر در اختیار مراکز دانشگاهی قرار گیرد و گفت: از مشارکت و همکاری با جهاددانشگاهی در این باره استقبال می‌کنیم.
غلامپور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس نیز در این جلسه، با بیان اینکه رسانه یک اولویت مهم در عصر حاضر است، گفت: امروز جنگ رسانه‌ها از همه جنگ‌ها و تصمیم گیری‌ها جلوتر است و به جایی رسیده‌ایم رسانه‌ها ترسیم کننده مسیر حرکت جامعه محسوب می‌شوند.
غلامپور با بیان اینکه در کشور شاهد حمایت کامل و جامع از رسانه‌های رسمی و موثق نیستیم، تاکید کرد که امروز و در شرایط حاکمیت کرونا، خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های مکتوب مجازی، همانند مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این اپیدمی به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و ایجاد امید در جامعه مشغولند اما آنگونه که باید، شاهد بازنمایی این تلاش‌ها و حمایت از فعالان این عرصه نیستیم.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس با یادآوری اینکه، شهرداری شیراز رویکردی فرهنگی و انسان محور را دارد، ابراز امیدواری کرد که با توسعه همکاری بین معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و شهرداری شیراز، زمینه برای تولید محتوا، فعالیت‌های چندرسانه‌ای، برنامه‌های آموزشی و اقدامات فرهنگی، فراهم شده و گسترش یابد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11761

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.