• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد؛

اتمام عملیات اجرایی پل روستای مورجان شهرستان فیروز آباد

  • کد خبر : 11701
  • 20 آذر 1399 - 15:05
اتمام عملیات اجرایی پل روستای مورجان شهرستان فیروز آباد
عملیات ساخت پل دو دهانه روستای مورجان شهرستان فیروز آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سیل و ملی سال ۹۸-۹۹ که شامل اجرای پل به متراژ۸۰ متر مربع و دیوار حائل به متراژ ۲۵۰ متر مکعب می باشد به پایان رسید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان فارس ،  مهندس کریمی کارشناس فنی مهندسی بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد  با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی پل از اواخر تیرماه آغاز گردیده بود و در کمتر از ۴ ماه ساخت پل و دیوار های حائل به طول انجامید.

روستای مورجان از روستای های دور افتاده و محروم دهستان دادنجان می باشد که در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر فیروزآباد قرار دارد.

کارشناس فنی مهندسی بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد  خاطر نشان کرد :عملیات اجرایی بهسازی معابر،  بزودی در دیگر‌روستاهای شهرستان نظیر روستاهای پرزیتون ، تنگ‌ریز و آتشکده  که تعیین پیمانکار شده اند ، آغاز خواهد گردید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد نیز از اجرای موفق این پل در سیلاب اخیر اظهار خشنودی کرد و افزود: بنیاد مسکن همیشه و در همه شرایط بحرا نی در کنار مردم بوده است.

محمد علی صیادی افزود: بدون شک سیلاب بعنوان یک بلای طبیعی شناخته شده است . ولی در عمل سیلاب هم از نظر تلفات جانی و هم از نظر خسارات مالی مهیب ترین بلای طبیعی  محسوب می شود که سالهای گذشته روستاهای این شهرستان نیز از گزند آن در امان نبوده اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد با بیان اینکه پل روستایمورجان نقش بسزایی در کنترل و هدایت سیلاب دارد افزود: در سالهای گذشته سیل و افزایش ارتفاع آب و مسیل و بیرون زدن آب از آن و اشغال بخشی از دشت‌های حاشیه رودخانه با غرقاب نمودن منطقه باعث وارد آمدن خسارات بر ساختمان و تاسیسات می گردید .

وی ادامه داد : در این زمینه خسارت دامی زیادی به روستاییان وارد می شد و در مواردی نیز سیل   ناشی از افزایش سطح آب  با جریان بادهای شدید تاثیر زیادی بر زندگی روستاییان داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11701

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.