• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در قیروکارزین:

همدلی در مدیریت کرونا مانند ۸ سال دفاع مقدس در استان فارس به خوبی اتفاق افتاد

  • کد خبر : 11674
  • 19 آذر 1399 - 12:26
همدلی در مدیریت کرونا مانند ۸ سال دفاع مقدس در استان فارس به خوبی اتفاق افتاد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در جمع مسوولان ارشد شهرستان قیروکارزین، گفت: مدیریت بحران کرونا مانند ۸ سال دفاع مقدس به همدلی نیاز داشت که در استان فارس به خوبی اتفاق افتاد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در ادامه سفر امروز خود به شهرستان قیروکارزین، با مسوولان ارشد این شهرستان در فرمانداری دیدار کرد و اولویت های توسعه خدمات بهداشتی درمانی در قیروکارزین را مورد بررسی قرار داد.

او در این نشست ضمن تقدیر از همکاری مسوولان شهرستان در پیشبرد اهداف سلامت محور و به ویژه در بحران کروناویروس، گفت: کرونا موضوعی همه گیر است و در استان فارس به خوبی در این زمینه شاهد همدلی ها بودیم.

دکتر لطفی همراهی و پای کار بودن استاندار، ائمه جمعه، اعضای شوراهای اسلامی، مسوولان نظامی و انتظامی، مجموعه شهرداری، روسای ادارات و سازمان ها و مشارکت مردم فارس در این بحران را قابل تقدیر دانست و افزود: این همکاری ها و تلاش شبانه روزی مجموعه سلامت موجب شده تا فارس در کشور وضعیت مطلوبی داشته و به ویژه در ثبت کمترین آمار مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ موفق باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در ادامه ضمن اعلام پیگیری مسایل حوزه سلامت شهرستان، از اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بیمارستان امام محمدباقر(ع) این شهرستان خبر داد.

او توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین را از اولویت های مجموعه دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال این پروژه تکمیل شده و سپس نسبت به تجهیز آن اقدام شود.

دکتر لطفی در بخش دیگری از صحبت های خود با تقدیر از خیرین سلامت شهرستان، بر ضرورت افزایش بهره مندی از این ظرفیت مطلوب در توسعه خدمات سلامت تاکید کرد.

در ادامه این نشست اولویت های شهرستان در زمینه ارتقای خدمات بهداشتی درمانی مطرح شده و پیرامون توسعه آن ها تبادل نظر شد.

دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، «علی محمد کریمی» فرماندار قیروکارزین و حجت الاسلام و المسلمین «عنایت الله اکبری» امام جمعه مردم قیروکارزین، دکتر «علی اکبری» معاون درمان ، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، ، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی ، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دیگر اعضای این نشست بودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11674

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.