• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز مطرح شد؛

سازوکار نظارت بر پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تدوین می‌شود

  • کد خبر : 1167
  • 18 فروردین 1399 - 15:50
سازوکار نظارت بر پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تدوین می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از تعیین سازوکار بررسی و نظارت بر پروژه‌های اولویت‌‌دار سال 99 شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» با اشاره به موضوع تعیین تکلیف پروژه‌های اولویت‌ دار سال ۹۹ شهرداری شیراز که در جلسه چهل و دوم کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، از انجام نظارت بر پروژه‌های مربوطه گفت و افزود: مقرر شد پروژه‌های مربوط به هر کمیسیون توسط هیئت رئیسه تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه هر کمیسیون مسئول انتخاب ناظر مربوط به پروژه‌های مرتبط با آن کمیسیون است، اظهار داشت: سازوکار گزارش‌گیری پیشرفت پروژه‌ها نیز از این به بعد توسط هر کمیسیون تعیین و اجرا می‌شود.

او ناظرین کمیسیونها را مکلف دانست که گزارش پیشرفت و عقب ماندگی احتمالی را به صورت منظم و حداکثر ماهی یک بار تنظیم و به هیئت رئیسه ارائه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به جزئیات جلسه و با تاکید بر اینکه گزارش مربوط به کم‌کاری‌های شهرداری در خصوص برخی پروژه‌ها باید از سوی کمیسیون‌های مرتبط بررسی شود، عنوان داشت: این مهم سبب می‌شود در صورت وجود مشکل، پیش از شروع به کار پروژه بر رفع آن تاکید شود.

موسوی با اشاره به ضرورت تعیین اولویت در این پروژه ها، گفت: شهرداری گزارش کتبی آخرین وضعیت ۲۷ پروژه فوق را ظرف یک هفته آینده به شورای شهر شیراز ارائه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمیسیون تلفیق به این نتیجه رسید که پروژه‌ای اضافه و یا کم شود این موضوع در جلسه آینده بررسی و اعلام می‌شود.

او بررسی این موارد را از جمله اولویت‌های شورا دانست و تاکید کرد: شورا در شرایط موجود و با بررسی این پروژه‌ها می‌تواند عملکرد شهرداری را بررسی کند به همین دلیل است که بر اجرای پروژه‌های فوق تاکید می‌شود.

گفتنی است: بخش نخست این جلسه به بررسی شرح وظایف پیشنهادی کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز اختصاص داشت که با تعیین کمیته‌‌ای متشکل از تعدادی از اعضا موضوع بررسی و نتیجه جهت تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون تلفیق گزارش می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1167

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.