• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
12

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تکمیل پروژه توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع)

  • کد خبر : 11667
  • 19 آذر 1399 - 12:17
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تکمیل پروژه توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بازدید از خدمات سلامت در شهرستان قیروکارزین، بر تکمیل پروژه توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع) این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» که از صبح امروز نوزدهم آذر، با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه به شهرستان قیروکارزین سفر کرده است، در حاشیه این بازدید، نسبت به پیگیری پروژه توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع) قول همکاری داد.

او این پروژه را موجب افزایش تخت های بیمارستانی این شهرستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت عنوان کرد و آن را خدمتی شایان به مردم شهرستان در عرصه سلامت برشمرد.

اهدای یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام محمدباقر(ع) از سوی دانشگاه، از دیگر نکات مطرح شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

او همچنین از پروژه توسعه اتفاقات بیمارستان به عنوان دیگر خدمات در دست اجرا برای توسعه امر سلامت در این شهرستان یاد کرد.

دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، «علی محمد کریمی» فرماندار قیروکارزین و حجت الاسلام و المسلمین «عنایت الله اکبری» امام جمعه مردم قیروکارزین، دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11667

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.