• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین

  • کد خبر : 11664
  • 19 آذر 1399 - 12:15
اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین
مسوولان شهرستان قیروکارزین در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، تلاش مجموعه سلامت فارس در بحران کروناویروس، همچنین اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام محمدباقر(ع) را مورد تقدیر قرار دادند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه در ادامه سفر امروز خود به شهرستان قیروکارزین، با مسوولان این شهرستان در فرمانداری نشست مشورتی تشکیل داده و اولویت های سلامت قیروکارزین را بررسی کرد.

فرماندار قیروکارزین در این نشست با تقدیر از دکتر «لطفی» رئیس دانشگاه و مجموعه همکاران او در حوزه سلامت فارس گفت: بحران کرونا سخت ترین چالش پس از انقلاب در کشور بوده و مجموعه سلامت در این شرایط برای مقابله با این بحران در جای جای استان پهناور فارس خدمت می کنند.

«علی محمد کریمی» با تقدیر ویژه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اختصاص یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان امام محمدباقر(ع)، نسبت به همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در ارتقای سطح کیفی سلامت شهرستان اعلام آمادگی کرد.

امام جمعه قیروکارزین نیز در این نشست با تقدیر از مجموعه دانشگاه به پاس مجاهدت و ایثارشان در مدیریت مطلوب اقدامات مقابله با کروناویروس در فارس، گفت: حدود ۱۰ ماه از شیوع اپیدمی کروناویروس در کشور می گذرد و این ایام مانند روزهای هشت سال دفاع مقدس بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین «عنایت الله اکبری» ضمن قدردانی از تلاش مجموعه سلامت شهرستان، اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در این ماه ها به عنوان مدافعان سلامت، جانفشانی و ایثار را به نمایش گذاشتند و در فارس نیز خدمات مهم و بزرگی برای مدیریت کروناویروس انجام شد.

دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از حضور مسوولان ارشد سلامت استان در این شهرستان در شرایط کنونی، از همکاری های صورت گرفته در مسیر ارتقای بهداشت و درمان در منطقه تقدیر کرد.

تکمیل پروژه توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع)، توسعه و تکمیل مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، تامین نیروی انسانی برای بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان و تکمیل پایگاه های سلامت، از جمله موضوعات مطرح شده از سوی مسوولان شهرستان قیروکارزین در این نشست بود.

دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11664

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.