• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت کارزین

  • کد خبر : 11654
  • 19 آذر 1399 - 11:45
بازدید اعضای هیات رئیسه دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت کارزین
رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در ادامه سفر امروز خود به شهرستان قیروکارزین، شیوه ارائه مراقبت های بهداشتی در دوران کرونای مرکز خدمات جامع سلامت کارزین را بررسی کردند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسوولان شهرستان قیروکارزین، در ادامه بازدید از خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان، از مرکز خدمات جامع سلامت کارزین بازدید کرده و از نزدیک بر نحوه خدمت رسانی در این مرکز نظارت کرد.

در بازدید از این مرکز، نحوه ارائه مراقبت های بهداشتی به جمعیت تحت پوشش، پیگیری سلامت مادران باردار، تعداد پذیرش روزانه، ویزیت بیماران، نحوه ثبت اطلاعات در سامانه «سیب»، اقدامات موردنیاز در صورت مراجعه بیمار مشکوک به کرونا، شیوه انجام واکسیناسیون و نوبت های کاری کارکنان، مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفت و گو با پزشک خانواده، بهورزان و کارکنان مرکز و آگاهی از مسایل آنان، همچنین بررسی شیوه ارائه خدمات در دوران کروناویروس، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

در این مرکز خدمات جامع سلامت با حضور سه پزشک خانواده و دیگر اعضای تیم سلامت شامل مراقب سلامت، ماما، دندانپزشک و کارشناسان سلامت، به حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم شهرستان ارائه خدمت می شود.

دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، «علی محمد کریمی» فرماندار قیروکارزین و حجت الاسلام و المسلمین «عنایت الله اکبری» امام جمعه مردم قیروکارزین، دکتر «علی اکبری» معاون درمان، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی، مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی می کردند

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.