• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12
در وبینار مسولین اجتماعی نواحی استان فارس مطرح شد:

جنگ خانه به خانه و فراگیر، دفاع خانه به خانه و موزائیکی را طلب می کند

  • کد خبر : 11618
  • 19 آذر 1399 - 10:31
جنگ خانه به خانه و فراگیر، دفاع خانه به خانه و موزائیکی را طلب می کند
جلسه مسولین اجتماعی نواحی سپاه استان فارس و فعالان محلی از طریق سامانه تصویری مجازی برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس، در این جلسه معاون اجتماعی سپاه فجر استان فارس به تشریح آخرین تدابیر، سیاست ها و برنامه های معاونت اجتماعی پرداخت.


سرهنگ دوستدار با اشاره به گستره وسیع آسیب های اجتماعی، فراگیری و تنوع آن گفت: برای مقابله با این حجم از آسیب راهی جز استفاده از نسخه دوران دفاع مقدس نداریم و سرنوشت جنگ بعد از ورود مردم به صحنه تغییر کرده و امروز هم راه برون رفت از این معضلات اجتماعی ورود واقعی مردم به این عرصه است.


معاون اجتماعی سپاه فجر با بیان اینکه کار مقابله با آسیب های اجتماعی باید مردم محور، مساله محور و مسجد و منزل محور انجام شود، افزود:جنگ فراگیر، دفاع فراگیر و خانه به خانه و اصطلاحا موزائیکی را طلب می کند.


سرهنگ دوستدار نسخه مردمی و آزمایش شده دوران دفاع مقدس را نسخه اصلی و بی بدیل مقابله با آسیب های اجتماعی دانست و گفت: همانطور که در دفاع مقدس هر کس به وسع خود سهمی را ایفا نمود، امروز هم در جنگ پیچیده جدید می تواند خانه ها، مساجد و محله ها به کانون های دفاع از حریم خانواده تبدیل شود و وضعیت آسیب های اجتماعی و در راس آنها طلاق و اعتیاد زیبنده نیست و هر کس باید سهم خود را در بهبود وضعیت ایفا نماید.


وی غفلت از موضوع پیشگیری را عامل اصلی چنین وضعیتی دانست و گفت وقتی فرزندی در خانواده بیش از پنج سال است مواد مصرف می کند و خانواده هنوز متوجه نشده، نشانه بارز عدم آگاهی خانواده از این موضوعات است و لازم است نهضت فراگیر مهارت افزایی برای پیشگیری از اعتیاد و طلاق آغاز شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11618

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.