• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
مدیرکل ثبت فارس:

صدور نزدیک به ۱۶۵ هزار فقره سند مالکیت کاداستری در این استان از ابتدای سالجاری تا کنون

  • کد خبر : 11585
  • 17 آذر 1399 - 18:14
صدور نزدیک به ۱۶۵ هزار فقره سند مالکیت کاداستری در این استان از ابتدای سالجاری تا کنون
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس حل معضلات ثبتی و سندی جامعه را مهم ترین دغدغه ادارات ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد و تصریح نمود: طراحی سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری با هدف حفظ سلامت شهروندان از اقدامات اساسی صورت پذیرفته طی ماه جاری بوده است و بر همین اساس متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https://sabtfars.ir نسبت به ارسال درخواست و پیگیری امور ثبتی خود اقدام نمایند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس سید مهدی هاشمی با اشاره به صدور ۱۶۴ هزار و ۸۵۹ فقره سند مالکیت کاداستری در ادارات تابعه ثبتی این استان از ابتدای سال جاری تا کنون و رشد ۱۷ درصدی در این زمینه بر تداوم سرعت بخشی در صدور اسناد مالکیت در ماه های پایانی امسال تأکید نمود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطر نشان نمود: در همین مدت پاسخگویی ادارات تابعه ثبتی سراسر استان به ۱۱۵ هزار و ۵۳۵ استعلام واصله از دفاتر اسناد رسمی و وصول بیش از ۱۰۳ هزار خلاصه معامله را شاهد می باشیم.
وی ابراز داشت: علیرغم مشکلات ایجاد گردیده طی سال جاری همچنان شاهد تلاش های بی وقفه پرسنل ادارات ثبتی استان با هدف انتفاع بهینه مردم شریف فارس از گستره خدمات این ادارات می باشیم و همچون گذشته تمرکز ما بر ارائه خدمات ثبتی سریع و آسان به جامعه خواهد بود.
هاشمی حل معضلات ثبتی و سندی جامعه را مهم ترین دغدغه ادارات ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد و تصریح نمود: طراحی سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری با هدف حفظ سلامت شهروندان از اقدامات اساسی صورت پذیرفته طی ماه جاری بوده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی https://sabtfars.ir نسبت به ارسال درخواست و پیگیری امور ثبتی خود اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11585

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.