• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
فرماندار ممسنی:

نیاز به نقش آفرینی بیشتر توسط ادارات ممسنی برای مبارزه با بیماری کرونا

  • کد خبر : 11576
  • 17 آذر 1399 - 18:06
نیاز به نقش آفرینی بیشتر توسط ادارات ممسنی برای مبارزه با بیماری کرونا
صمیمات ستاد کرونای مرکز، استان فارس و شهرستان ممسنی که غالبا در سطح کشور بر اساس وضعیت به صورت یکنواخت در شهرستانها اعلام می گردد می بایست بدون کم و کاست و تفسیر به رای اجرا گردد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی، داود ایوبی گفت :برای مهار بیشتر بیماری کرونا و اقناع بیشتر مردم به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های اجتماعی نیاز بیشتری به نقش آفرینی ادارات شهرستان است
وی که در جلسه کمیته راهبردی مدیریت بیماری کرونا شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :مبارزه با بیماری کرونا محدود به فرمانداری و چند اداره محدود نیست بلکه در این شرایط حساس همه ادارات باید توان نیروی و لجستیکی خود را به میدان بیاورند .
رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان ممسنی با گلایه از ادارات و مراکز دانشگاهی و علمی که تعدادی از کارمندان انها فقط به تعطیلی این روزها دل خوش کرده اند اظهار داشت :از این که در حوزه فرهنگی و هنری و علمی علیرغم پتانسیل های موجود هنرمندان شهرستان هیچ اثر فاخر و محتوا محوری برای آگاهی توده مردم با زبان و فرهنگ محلی دیده نمی شود جای انتقاد شدید وجود دارد .
وی ابراز داشت :تصمیمات ستاد کرونای مرکز و استان و شهرستان که غالبا در سطح کشور بر اساس وضعیت به صورت یکنواخت در شهرستانها اعلام می گردد می بایست بدون کم و کاست و تفسیر به رای اجرا گردد .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی ادامه داد :امروز پرسنل بهداشتی و درمانی ونهادهای حاکمیتی مثل فرمانداری شرایط بسیار سختی را تجربه می نمایند که در راه خدمت به همشهریان جمع کثیری از کارمندان انها با ایثارگری انجام وظیفه می نمایند و ابتلای تعدادی زیادی از انها نشانه عینی آن است .
در این جلسه با بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان در مدیریت بیماری کرونا تصمیمات لازم برای استفاده حداکثری از توان ادارات شهرستان اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11576

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.