• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
در راستای تعامل ارتش و مجموعه قضایی استان انجام شد:

دیدار فرماندهان ارتش در استان فارس با مسئولان قضایی استان/ بررسی مشکلات حقوقی و قضایی جمعی از پرسنل ارتش در استان فارس

  • کد خبر : 11568
  • 17 آذر 1399 - 17:58
دیدار فرماندهان ارتش در استان فارس با مسئولان قضایی استان/ بررسی مشکلات حقوقی و قضایی جمعی از پرسنل ارتش در استان فارس
نشست مشترک فرماندهان یگان های ارتش در منطقه فارس با مدیرکل و معاونین دادگستری استان فارس برگزار شد.

نشست مشترک فرماندهان یگان های ارتش در منطقه فارس با رئیس کل و معاونین دادگستری استان فارس صبح روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت الاسلام عزیز رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و جمعی از مدیران دستگاه قضا و فرماندهان یگان های ارتش در منطقه فارس در تالار امام خمینی(ره) مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز برگزار شد.

در این نشست امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تقدیر از زحمات رئیس کل و مدیران دادگستری استان هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر نیروهای حافظ امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی و دیدار حضوری رئیس کل و مسئولان قضایی استان با کارکنان و شنیدن مشکلات حقوقی آنان و رفع آن ها توسط دستگاه قضاء استان خواند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در سخنانی بزرگترین افتخار ارتش را تقدیم ۴۸۰۰۰ شهید سرافراز به انقلاب دانست که با خون پاک خود درخت اسلام را آبیاری نمودند.

وی افزود: امروز در سطح استان فارس تعامل ارتش با سایر سازمان ها بیشتر شده و قوه قضاییه نیز از این موضوع استقبال می کند تا بتواند گام موثری در جهت رفع مشکلات قضایی کارکنان ارتش بردارد.

وی خاطرنشان کرد: این برای شما ارتشیان توفیق بزرگی است که تنها با یک واسطه به رهبری وصل می شوید و در سازمانی خدمت می کنید که یک مجتهد مسلم و نایب امام زمان(ارواحنا فداه) فرمانده و در راس آن است.

وی با بیان این مطلب که طرح تحول قوه قضاییه برمبنای احیای حقوق عامه و پیشگیری پایه گذاری شده است، ابراز امیدواری کرد که در آینده با همراهی یک تیم قضایی در تمام یگان های ارتش در منطقه فارس حضور یافته و مشکلات حقوقی و قضایی کارکنان و خانواده‌های آنان را بررسی نماید.

در پایان این نشست به مشکلات قضایی جمعی از کارکنان حاضر در نشست توسط رییس کل و مدیران دادگستری استان فارس رسیدگی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11568

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.