• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
0

استقرار تیم بازرسی در بنیاد شهید فارس

  • کد خبر : 115623
  • 05 آبان 1403 - 18:34
استقرار تیم بازرسی در بنیاد شهید فارس
بازرس کل استان فارس از استقرار تیم بازرسی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد و از مردم خواست گزارشات خود را با تیم بازرسی در میان بگذارند.

کاظم اکرمی امروز، ۵ آبان‌ماه در جلسه معارفه هیئت بازرسی در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به منظور اجرای بازرسی برنامه‌ای با عنوان «بررسی نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان به جامعه ایثارگران در حوزه سلامت»، اقتدار و عظمت کنونی جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران دانست و بر ارائه خدمات شایسته به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

 وی اظهار کرد: افتخار خدمتگزاری به ایثارگران افتخار بزرگی است که نصیب مدیران و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است.

در ادامه این‌ جلسه ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن بیان اهمیت و جایگاه نظارت و بازرسی از استقرار هیئت بازرسی ابراز خرسندی کرد و گفت: ما همواره از بازرسی استقبال می‌کنیم زیرا انجام بازرسی‌ها را کمک به مدیریت و شفاف‌سازی امور می‌دانیم.

در این جلسه شهریار زارع، سربازرس امور سیاسی و قضایی استان فارس و سرپرست هیئت بازرسی نیز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اعمال نظارت و بازرسی مستمر بر دستگاه‌های تحت نظر معظم‌له، نظارت و بازرسی به هنگام و مشفقانه را باعث تحکیم پایه‌های مدیریت و پیشگیری از تخلفات و سوءجریان‌ها در دستگاه‌های اداری دانست.

به گزارش سحاب پرس، جامعه ایثارگران و خانواده شهدا می‌توانند مسایل و مشکلات خود در این حوزه را با تیم بازرسی مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در میان بگذارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=115623

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.