• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین رسالت رسانه استانی فارس

  • کد خبر : 11539
  • 16 آذر 1399 - 18:30
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین رسالت رسانه استانی فارس
صداوسیمای فارس باهدف الگوسازی میان جوانان با پرداخت مناسب و تبیین ابعاد شخصیتی و زندگانی و سیره و منش شهدا در دوران دفاع مقدس به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می پردازد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در دیدار با حجت الاسلام محمودزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس به اقدامات انجام شده در صداوسیمای استان برای انتقال رشادت ها و جان فشانی‌ های شهدای گرانقدر استان در عملیات های مختلف دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل امروز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه صداوسیمای فارس پرداخت مناسب و تبیین ابعاد شخصیتی و زندگانی و سیره و منش شهدا در دوران دفاع مقدس و الگوسازی آن برای شرایط امروز است.

سهرابی توجه ویژه به شهدای روحانی و مادران شهدا بویژه مادرانی که چند فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند از مهم ترین دستورکارهای صداوسیمای فارس در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
مدیرکل صداوسیمای فارس، تهیه مستند فاخر سینمایی «شهید عبدالله» برای تبیین رشادت های سردار شهید عبدالله اسکندری که در سفر آقای دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در سفر به شیراز مصوب شد را یکی از مهمترین اقدامات صداوسیما در یک سال اخیر دانست.

سهرابی به مجاهدت ها و دلاورمردی‌ های سایر شهیدان عزیز در قالب تولید برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی در چند سال گذشته پرداخت و افزود: در چند سال گذشته با همکاری سپاه فجر استان، تعدادی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس  و دفاع از حرم برنامه‌ های فاخری تولید شده است و این روال همچنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صداوسیمای فارس راه اندازی برنامه «حکایت فتح» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هر چهارشنبه از شبکه فارس و پرداختن به گوشه‌ هایی از اتفاق مهمی‌ که در برهه ای از تاریخ در کشور ایجاد شد در بصیرت افزایی نسل امروز برای حفاظت از انقلاب از اقدامات دیگر رسانه ملی در فارس برشمرد.

سهرابی در پایان، خواستار تقویت همکاری‌ های سپاه فجر فارس و صداوسیما برای انتقال شایسته پیام رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس به نسل امروز و شرایط فعلی جامعه شد و افزود: مدیریت افکار عمومی‌ که براساس اندیشه‌ های امام و رهبری از مهم ترین رسالت صداوسیماست به محتوا نیاز دارد و این محتوا را باید حوزه‌ های علمیه، فعالان دلسوز جبهه انقلاب حاضر در دانشگاه‌ها و مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در مجموعه‌هایی مانند سپاه فراهم کنند تا صداوسیما  بتواند این محتوا را به بهترین نحو منتشر کند.

حجت الاسلام محمود زاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند صداوسیمای فارس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه صداوسیما را در فرهنگ سازی سنگین دانست و گفت: تقویت نیروی انسانی انقلابی با روحیه جهادی در صداوسیما می تواند رمز موفقیت در چله دوم انقلاب اسلامی مطابق با بیانه گام دوم انقلاب باشد.

حجت الاسلام محمودزاده تلاش مضاعف و حداکثری، حرکت تکلیف مدارانه و اجتناب از روزمرگی را از مهم ترین اقدامات صداوسیما برای تحول آفرینی در رسانه دانست.

وی افزود: اگر نگاه به مسائل و مشکلات کشور همان نگاه دوران دفاع مقدس باشد و همان روحیه بسیجی و ایثارگرانه در کارها حاکم شود قطعا پیروزی با ماست.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11539

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.