• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0

نتایج رقابت ربات‌های جنگجو اعلام شد

  • کد خبر : 115159
  • 03 آبان 1403 - 10:26
نتایج رقابت ربات‌های جنگجو اعلام شد
در لیگ ربات‌های جنگجو المپیک فناوری ۱۲ تیم‌ با یکدیگر رقابت کردند و شش تیم برنده شدند و در جدول تیم‌های بازنده نیز از ۶ تیم، ۳ تیم بالا آمدند.

به گزارش سحاب پرس، نخستین روز از لیگ ربات‌های جنگجوی سبک‌ وزن، ۱۲ مسابقه ۵ دقیقه‌ای روز چهارشنبه برگزار و برندگان هر مسابقه مشخص شد و مراسم قرعه‌کشی این لیگ روز گذشته و با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شده بود.

 در نوبت صبح این رقابت‌ها و در رقابت بین دو تیم علم و فن ۲ و cyborg، تیم علم و فن ۲ با نتیجه مثبت ۵۰۰ به منفی ۵۰۰ به پیروزی دست‌ یافت. رقابت تیم‌های Espad و Griffin و تیم‌های Dragon و ربات سازان هوشمند کاوه نیز با نتیجه مشابه و به سود تیم‌های Espad و Dragon به پایان رسید.

دیگر رقابت این مرحله بین تیم‌های علم و صنعت ایران ۲ و Goat برگزار و تیم علم و صنعت ایران توانست با امتیاز برتر به‌ دور بعد صعود کند.

در مسابقه تیم‌های علم و صنعت ایران ۱ و علم و فن ۱ نیز تیم علم و صنعت ایران۱ با امتیاز ۱۰۰۵ به منفی ۸۰ به‌ عنوان برنده مسابقه معرفی شد.

در نوبت عصر این مسابقات ابتدا دو تیم Hunter و Yadegar به مصاف هم رفتند که در پایان تیم Hunter با نتیجه ۶۳۰ به منفی ۴۲۵ به پیروزی رسید.

مصاف دو تیم دیاکو و طوفان الاقصی نیز با حساب ۱۵۰۰ به ۳۲۵ به سود تیم دیاکو پایان یافت.

پس از برگزاری رقابت‌های مرحله اول تیم‌های بازنده هر بازی در جدول بازنده‌ها و مطابق قرعه‌کشی صورت‌ گرفته به رقابت پرداختند. بر این‌ اساس و در رقابت Goat و علم و فن ۱، تیم Goat توانست با نتیجه ۱۱۹۵ به ۱۹۵ رقیب خود را شکست داده و در جدول بازنده‌ها باقی بماند.

در دیگر دیدار جدول بازنده‌ها، تیم Griffin به مصاف ربات سازان هوشمند کاوه رفتند که در این دیدار Griffin توانست رقیب خود را شکست دهد.

آخرین دیدار مرحله نخست جدول بازنده‌ها نیز بین دو تیم Yadegar و طوفان الاقصی برگزار شد که تیم Yadegar توانست با حساب ۷۷۰ به ۴۷۰ به پیروزی دست یابد.

همچنین دو دیدار از مرحله دوم جدول برنده‌ها نیز برگزار و تیم‌های علم و صنعت ایران ۲ و علم و فن ۲ توانستند به ترتیب تیم‌های علم و صنعت ایران ۱ و شبح را شکست داده و راهی مرحله بعد شوند.

ادامه مسابقات جدول بازنده‌ها امروز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ ماه ۱۴۰۳ در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران برگزار خواهد شد.

شیوه‌های تهاجمی ربات‌های حاضر در این لیگ به یکی از شیوه‌های پنوماتیک(پرت‌کردن ربات رقیب)، لیفت کردن، اسپینر عمودی و اسپینر افقی است.

همچنین امتیازدهی این رقابت‌ها به‌صورت امتیازهای مثبت و منفی و با توجه‌ به عملکرد هر ربات توسط دو داور و یک سرداور است.

المپیک فناوری ۲۰۲۴ از روز دوشنبه ۷ آبان در منطقه نوآوری بین‌المللی ایران آغاز به کار کرد و تا روز دوشنبه ۷ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=115159

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.