• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0

برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی فارس

  • کد خبر : 115104
  • 02 آبان 1403 - 16:33
برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی فارس
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیک بیمارستانی و صنایع دارویی استان فارس (شیراز هلث) خبر داد.

محمد جواد راعی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با معرفی فناوری‌های جدید در حوزه سلامت می‌تواند دستاوردهای مهمی را در زمینه مهندسی پزشکی به همراه داشته باشد.

راعی ادامه داد: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد ارتباط بین متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالان حوزه تجهیزات پزشکی است تا بتوانند با مشارکت هم، در تقویت این بازار سهیم باشند.

وی، هدف از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را علاوه بر نشان دادن توانمندی‌های این حوزه، فرصتی برای شناسایی و توجه ویژه به نیازهای مربوط به تأمین دارو و تجهیزات پزشکی عنوان کرد تا با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط، در راستای حل آن گام برداشته شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: این رویداد برای فعالان حوزه تجهیزات پزشکی می‌تواند فرصت مغتنمی باشد تا با ایجاد ارتباط با پزشکان، پیراپزشکان و مدیران مراکز درمانی و مسوولان این حوزه، به معرفی محصولات خود بپردازند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استعدادیابی و جذب دانش‌آموختگان علاقه‌مند به صنعت سلامت و بازارکار این حوزه است، گفت: این نمایشگاه بین‌المللی با حضور شرکت‌های تولیدی فعال این عرصه از ۱۵ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۳در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=115104

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.