• امروز : شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024

اخبار ویژه

مقدار ۴۵۷ تن کود کشاورزی اوره برای توزیع به استان تهران ارسال شد توزیع بیش از ۴ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به مقصد استان خراسان رضوی در ۷ ماهه نخست سال جاری از آغاز سال جاری تا پایان مهر ماه مقدار ۵۰۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به انبار کارگزاران در استان سمنان ارسال و توزیع شد توزیع ۱۸۹ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان خرامه توزیع کود کشاورزی اوره بین انبار کارگزاران شهرستان کوار در مهر ماه در هفت ماهه نخست سال جاری مقدار ۱۵۰ تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان خفر توزیع شد توزیع بیش از ۳۰۰ تن نهاده کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان جهرم از آغاز سال جاری تا پایان مهر ماه تمدید قرارداد عاملیت کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در هفت ماهه نخست سال جاری

0
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی؛

آغاز به کار احداث آزادراه شیراز _ بوشهر در گرو تأمین مالی از نهادهای مختلف

  • کد خبر : 115092
  • 02 آبان 1403 - 12:17
آغاز به کار احداث آزادراه شیراز _ بوشهر در گرو تأمین مالی از نهادهای مختلف
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای احداث آزادراه شیراز_ بوشهر نیاز به حمایت و سرمایه‌گذاری نهادهای مختلف داریم، گفت: توان سرمایه‌گذاران برای ساخت این آزادراه کافی نیست.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس در خصوص برنامه‌ریزی برای احداث آزادراه شیراز _ بوشهر بیان کرد: مشکلی که در بحث آزادراه مذکور وجود دارد این است که سرمایه‌گذاران بیش از ۳۰ درصد توان مشارکت ندارند و ۵۰ درصد نیز دولت مشارکت می‌کند و در این میان ۲۰ درصد خلأ وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای احداث این آزادراه نیاز به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: اگر نهادهای مختلف همکاری کنند این ۲۰ درصد کمبود جبران می‌شود. در قطعه اول می‌توان ۱۰ درصد شهرداری شیراز و ۱۰ درصد شرکت عمران صدرا مشارکت کند و در قطعه آخر نیز ۱۰ درصد سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر و ۱۰ درصد منطقه آزاد یا هر نهاد دیگر ورود کند تا بتوان قطعه اول و قطعه چهارم را شروع کرد.

قادری در خصوص احداث قطعه ۲ و ۳ اظهار کرد: قطعه ۲ و ۳ که پرهزینه است و حجم تردد در آن کمتر است را می‌توان در فرصت‌های بعدی احداث کرد، اما تاکنون موفق به تعیین تکلیف برای این آزادراه نشدیم.

وی کل مسیر را ۲۱۵ کیلومتر دانست و گفت: این مسیر به ۴ قسمت ۵۰ کیلومتری تقسیم شده و از ۸ کیلومتری حسینی الهاشمی شروع می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=115092

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.