• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
0
استاندار فارس؛

تمام کارها باید در مسیر قانونی و صحیح انجام شود

  • کد خبر : 114583
  • 29 مهر 1403 - 12:46
تمام کارها باید در مسیر قانونی و صحیح انجام شود
استاندار فارس با بیان اینکه باید تمام کارها در استان در مسیر قانونی و صحیح انجام شود، تأکید کرد که با گفتمان رئیس جمهور استان را مدیریت خواهد کرد و در این مسیر در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی‌شناسد.

حسینعلی امیری در جمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت یکی از فرماندهان بسیار مقتدر و کم نظیر جبهه مقاومت، شهید یحیی السنوار گفت: قطعاً این شهید یک اسوه و معیار و میزانی برای مجاهدان عصر خودش قرار خواهد گرفت چرا که این مجاهدان پرورش یافته مکتب اسلام هستند. قطعاً با رفتن این قبیل قهرمانان هیچگاه پرچم مقاومت بر زمین نخواهد افتاد.

 وی تصریح کرد: اگر این مسئولیت را پذیرفته‌ام به سبب ادای دین و جبران محبت مردم فارس بوده است لذا معتقدم استاندار باید در ساختارهای قانونی دیده شود و هرکاری باید از مسیر قانونی و صحیح آن انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد: آمده‌ام تا به عنوان وکیل و نماینده نوزدهم مردم شریف فارس در حاکمیت، به مردم شریف فارس خدمت کنم پس انتظار و توقع دارم با هم و در کنار هم برای رسیدن فارس به جایگاه حقیقی خود تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه به دنبال خدمت به مردم و توسعه فارس هستیم، به ظرفیت‌های منحصر به فرد و چالش‌های موجود در استان اشاره کرد و افزود: تاریخچه تحولات استان را مطالعه کرده‌ام، امروز با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه هستیم که امیدوارم با توجه به ظرفیت‌های متعدد و بی‌نظیر فارس بتوانیم با وفاق مجلس و دولت به ویژه حمایت‌های مردم و همه شهروندان فارسی فارغ از نگاه‌ها و ذوق‌های سیاسی آن‌ها، آنان را مرتفع کنیم.

امیری با تاکید بر اینکه نقش نمایندگان در توسعه استان، مهم و غیر قابل انکار است، تصریح کرد: همه در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم پس کمک و همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی واقعیتی است که برای رفع موانع و مشکلات فارس شبانه‌روزی تلاش کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه با گفتمان رئیس جمهور، استان را اداره خواهیم کرد، بر استفاده از همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی معتقد به گفتمان دولت چهاردهم تأکید کرد و افزود: باید با واقعیت‌ها پیش برویم و اگر همدلی و همراهی نداشته باشیم کارهای کشور پیش نمی‌رود، پس در حکمرانی باید همه دیده شوند و حتی در جهت آشتی کسانی که با صندوق انتخابات قهر کردند، برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در مدیریت اجرایی استان نگاه سیاسی و جناحی ندارد و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد، در ادامه سخنان خود افزود: در مناسبات انسانی هیچ مرزی را نمی‌شناسم لیکن اقتضای عدل در مدیریت این است که به انصاف و عدالت برخورد کنیم.

امیری گفت: در انتصابات فرمانداران، بخشداران و مدیران به مدیران توانمند، پرتلاش، پاکدست، مؤمن، فساد ستیز، انقلابی البته معتقد بر گفتمان و برنامه‌های رئیس جمهور نیاز داریم.

نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت تبدیل فارس به یک کارگاه سازندگی بزرگ تاکید کرد و یکی از زمینه‌های حضور بخش خصوصی در استان و سرمایه‌گذاری در فارس را، وفاق و همدلی دولت و مجلس عنوان کرد و ادامه داد: پروژه‌های پیشران و بزرگ فارس یک موقعیت و گام اساسی و مهم در توسعه و جهش استان است که باید با راهکارهای مناسب برای به سرانجام رسیدن آن‌ها، با هم تلاش کنیم.

وی در پایان حاکمیت قانون را مورد توجه قرار داد و آن را یک احساس عمومی دانست و افزود: حاکمیت قانون مورد توجه قرار می‌گیرد و این مهم محقق نمی‌شود مگر با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظامی و به خصوص مجلس و دولت، تا ضمن‌ ایجاد آرامش در فضای استان، معیشت مردم بهبود و توسعه استان رقم خورد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، امیری در این نشست همچنین به ضرورت ارتقا شاخص‌های بودجه از طریق پیگیری‌های ملی، عدالت در توزیع اعتبارات و تکمیل طرح‌های نیمه تمام نیز اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114583

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.