• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0
سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا:

دیدارهای چهره به چهره فرصت بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم را فراهم می کند

  • کد خبر : 114576
  • 29 مهر 1403 - 11:00
دیدارهای چهره به چهره فرصت بهبود وضعیت و خدمت بهتر به مردم را فراهم می کند
جعفر زاهدی دره شوری در دیدار صمیمی با مردم و مراجعه کنندگان گفت: دیدارهای چهره به چهره فرصتی برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت شهر و خدمات رسانی بهتر به مردم را فراهم می کند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مهندس جعفر زاهدی دره‌شوری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا در ملاقات مردمی اخیر خود با شهروندان عزیز شهر صدرا، که با هدف شنیدن مشکلات و نیازهای مردمی برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات فرصتی را برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات جهت بهبود وضعیت شهر و خدمات رسانی بهتر این شرکت به مردم فراهم می آورد.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان، این جلسات را یک ضرورت اساسی برای توسعه و پیشرفت شرکت و شهر صدرا دانست و افزود: اینگونه دیدارها نقش بسیار مهمی در شناخت بهتر نیازها و مشکلات شهروندان ایفا می‌کند و می‌تواند به عنوان پلی برای ارتباط نزدیک‌تر بین مدیریت شرکت و مردم عمل کند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین به وظایف مدیران و کارکنان این شرکت در مواجهه با مردم اشاره کرد و گفت: «مدیران و کارکنان ما باید با روی باز و گوش شنوا به حرف‌های شهروندان گوش فرا دهند و با برخوردی محترمانه و مسئولیت‌پذیرانه به مشکلات آنان رسیدگی کنند چرا که تنها با چنین رویه‌ای می‌توانیم اعتماد و رضایت عمومی را جلب کنیم و در مسیر پیشرفت و توسعه، گام‌های بلندی برداریم.»

وی همچنین از تمامی شهروندان عزیز درخواست کرد تا مشکلات و پیشنهادات خود را به روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا ارسال کنند تا بتوان با همفکری و همکاری یکدیگر، شهر صدرا را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کرد.

در این دیدار صمیمی ۱۵ نفر از ساکنین و همشهریان شهر صدرا با مهندس زاهدی دره شوری ملاقات کردند و پس از شنیدن مشکلات آنان، دستورات لازم در راستای رفع مسائل و مشکلاتشان صادر شد.
پایان/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114576

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.