• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0
معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس خبر داد:

پاسخگویی و تکریم بیمه شدگان با ارائه خدمت در فضای مجازی

  • کد خبر : 114541
  • 29 مهر 1403 - 9:21
پاسخگویی و تکریم بیمه شدگان با ارائه خدمت در فضای مجازی
سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس از اجرای سیاست های عدالت محور و تکریم بیمه شدگان با پاسخگویی در فضای مجازی خبر داد.

دکتر حسین جعفری از بیمه شدگان به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان یاد کرد و افزود: به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، شماره ای در پیام رسان ایتا از ابتدای شهریورماه برای پاسخگویی و دریافت مدارک بیمه شدگان در حال خدمت رسانی است.

وی این خدمت جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس را در کشور بی نظیر توصیف کرد و بیان داشت:  شماره ۰۹۰۵۰۶۷۱۵۶۸ در شبکه ایتا از ساعت هفت و سی دقیقه بامداد تا هفده بعدازظهر در شش روز هفته آماده پاسخگویی و دریافت اسناد و مدارک بیمه شدگان است.

جعفری از خانواده بزرگ تامین اجتماعی تقاضا کرد: اکیدا از تماس تلفنی با این شماره خودداری فرمایند و صرفا پرسش ها و تصاویر مدارک پزشکی خود را از طریق شبکه ایتا به این شماره جهت تشکیل پرونده الکترونیک ارسال نمایند.

او از استقبال بی نظیر بیمه شدگان از این سامانه خدمات الکترونیک در نرم افزار پیام رسان ایتا خبر داد و افزود: کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان فارس روزانه به بیش از پانصد نفر در بستر فضای مجازی ارائه خدمت می کنند و مجموع پرونده هایی که در یک روز کاری به صورت حضوری و مجازی مورد رسیدگی قرار می گیرد به هفتصد فقره می رسد.

سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس در ادامه بیان داشت: استان پهناور فارس دارای وسعت زیادی است و مراجعه حضوری به مراکز مدیریت درمان برای برخی از بیمه شدگان دشوار است و به همین دلیل با راه اندازی سامانه بیمه الکترونیک در شبکه ایتا آماده پذیرش اسناد پزشکی بیماران در فضای مجازی هستیم تا خانواده بزرگ تامین اجتماعی به صورت کامل از پوشش های حمایتی این سازمان در حوزه درمان بهره مند شوند.

به گفته این مقام مسئول، این سامانه برای طیف گسترده ای از بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی آماده خدمت رسانی در فضای مجازی است و صرفا بیمارانی که نیاز به بررسی وضعیت فیزیکی آنها است باید به صورت حضوری به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس با تشریح این موضوع گفت: بیمارانی مبتلا به مشکلات متابولیک و هورمون رشد باید به صورت حضوری برای ارایه اسناد پزشکی و معاینه به مراکز خرید راهبردی مراجعه کنند و سایر بیمه شدگان می توانند از تسهیلات فضای مجازی در شبکه ایتا بهره مند گردند.

او خاطرنشان کرد: راه اندازی این خدمت در شبکه ایتا این امر گام مهمی در تکریم ارباب رجوع، رفاه بیمه شدگان، کمک به اقتصاد خانوار و عدالت اجتماعی محسوب می شود.

به گفته این مقام مسئول، در گذشته برخی از بیمارانی که به مراکز معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان در شهر خود دسترسی نداشتند از پیگیری هزینه های درمان منصرف می شدند. اما با راه اندازی این سامانه در فضای مجازی این مشکل برطرف شده است.

دکتر جعفری در ادامه بیان داشت: اقشار قابل ملاحظه ای از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را افراد سالمند تشکیل می دهد؛ به همین دلیل راهکاری اندیشیده شده است تا بیمه شدگان با گرفتن عکس از مدارک پزشکی درخواست خود برای بازپرداخت هزینه های درمانی را به کارشناسان ارایه دهند.

او به خانواده بزرگ تامین احتماعی در استان فارس توصیه کرد به جای مراجعه حضوری به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی از تسهیلاتی که در فضای مجازی ارایه می شود، استفاده کنند.

به گفته این مقام مسئول، کیفیت خدمات حضوری و مجازی هیچ تفاوتی نداشته و با استفاده از بسترهای فضای مجازی در زمان و هزینه های بیمه شدگان صرف جویی قابل ملاحظه ای شکل می گیرد.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل پرونده الکترونیک برای بیماران خاص در مدیریت درمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: بیماران خاص شامل گروه های ام اس، شیمی درمانی، دیابت، پوکی استخوان، هموفیلی، تالاسمی و دیالیز و غیره از حمایت های ویژه مدیریت درمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس با یادآوری این موضوع که ارایه خدمات پزشکی و دارویی در مراکز درمان مستقیم تامین اجتماعی برای بیمه شدگان رایگان است، افزود: پرداخت هزینه های درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی در معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان انجام می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف تامین اجتماعی افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است، افزود: امیدواریم با اتخاذ راهکارهای نوین بتوانیم گام های عملی در راستای افزایش بهره وری برداریم.

سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس گفت: با افزایش تعداد کارشناسان و زیرساخت هایی که در فضای مجازی پاسخگوی ارباب رجوع هستند، مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به طور چشمگیری کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114541

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.