• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
0
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز؛

طرح ساماندهی و ممنوعیت حضور ضایعات فروشان در سطح شهرها نهایی می‌شود

  • کد خبر : 114325
  • 28 مهر 1403 - 16:23
طرح ساماندهی و ممنوعیت حضور ضایعات فروشان در سطح شهرها نهایی می‌شود
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از نهایی شدن طرح ساماندهی و ممنوعیت حضور و فعالیت ضایعات فروشان در سطح شهرها در آینده نزدیک خبر داد.

پژمان شفیعی امروز، ۲۸ مهرماه در حاشیه نشست شهرداری شیراز به نشست هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری و کمیسیون تخصصی سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: به‌زودی طرح ساماندهی ضایعات فروشان و ممنوعیت حضور و فعالیت این رسته از مشاغل مزاحم و آلاینده به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرهای بزرگ کشور، نهایی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: بر اساس نظر اعضای هیئت‌مدیره خدمات شهری کشور مقرر شد با هماهنگی همه دستگاه‌های متولی، برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین میوه شب عید و نوروز ۱۴۰۴ از امروز انجام و با جدیت دنبال شود.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری کشور با اشاره به اینکه بر ایجاد وحدت رویه در مأموریت‌های سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کشور در این جلسه تأکید شد، تصریح کرد: ارتقای عملکرد و توانمندسازی سازمان‌های کشور از اهداف مهمی است که در این طرح به دنبال تحقق آن هستیم.

وی گفت: برنامه‌ریزی برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی کارکنان و پیگیری تأمین ماشین‌آلات خدمات شهری از دیگر مباحثی بود که در جلسه هیئت‌مدیره خدمات شهری و کمیسیون تخصصی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114325

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.